Informacje o czujniku Touch ID

iphone 5s

Apple iPhone 5s został zapowiedziany 10 września 2013 roku. Naprawa tego urządzenia jest podobna do poprzednich modeli i wymaga śrubokrętów oraz ciekawskich narzędzi. Dostępne jako GSM lub CDMA / 16, 32 lub 64 GB / Silver, Gold i Space Grey.



Przedstawiciel: 443



Wysłano: 12.03.2014



Czy po wymianie przycisku home mogę wymienić tylko taśmę flex, czy powinienem kupić całą część?



Wielkie dzięki.

Uwagi:

witam mam problem z iphone 5s, wymieniłem płytę główną (PCB) ale odcisk palca nie działa, czy może mi pomóc jak to naprawić? a jeśli kupię nowy czujnik odcisków palców, czy mogę rozwiązać problem?



Shyqi

17.03.2015 przez shhysesani

Shyqi, przeczytaj wątek przed komentarzem. Na Twoje pytanie udzielono kilku odpowiedzi.

17.03.2015 przez iGuys

odpowiedzi tutaj są niepoprawne. Jestem certyfikowanym technikiem Apple i istnieje rozwiązanie tego problemu. niestety mogą to zrobić tylko certyfikowani technicy Apple z certyfikowanym oprogramowaniem do przeprogramowania Apple. Naprawiłem kilkanaście. większość z nich to iPhone 6, ale te same warunki dotyczą 5S.

07/07/2015 przez iTECH

iTECH, wspomniałem, że teraz Apple oferuje tę naprawę, przynajmniej od września ubiegłego roku.

08/07/2015 przez Tom Chai

Zawsze była to naprawa, którą Apple może po prostu nie rozpowszechniać, jak niektóre inne poprawki dotyczące faktu, że Apple nie udostępnia informacji.

09/07/2015 przez iTECH

9 odpowiedzi

Wybrane rozwiązanie

Przedstawiciel: 60,3 tys

Niemożliwa jest wymiana zespołu przycisku Home i zachowanie funkcji Touch ID. Czujnik został zaprojektowany tak, aby był bezpieczny i jest indywidualnie sparowany z każdym procesorem. Nie możesz wyjąć klucza z czujnika lub procesora, ponieważ są one zaprojektowane tak, aby zabrać klucz do swoich grobów. Przeprogramowanie ich jest mało prawdopodobne - nawet w przypadku Apple. Nigdy nie zaoferowali wymiany przycisku i prawdopodobnie nigdy tego nie zrobią. (Aktualizacja: teraz robią.)

Jeśli więc urządzenie jest na gwarancji, zostaw je Apple. Jeśli czujnik zostanie wymieniony przez Ciebie lub uszkodzony, utracisz Touch ID na zawsze.

Uwagi:

To nie jest objęte gwarancją ...

Więc co mam zrobić ?!

W starszych wersjach iPhone'a naprawianie przycisku Home było bardzo częstym problemem !!!

Jeśli klucz nie reaguje na naciśnięcia, mogę wyrzucić go do oceanu, ponieważ każdy nadawca jest unikalny w swoim telefonie?!?!

13.03.2014 przez areotov

Tak, jeśli jest martwy, jest martwy na zawsze. Spróbuj znaleźć sposób, aby uzyskać gwarancję na tę rzecz, albo utkniesz z martwym.

14.03.2014 przez Tom Chai

Mój jest uszkodzony, ale wymieniłem na inny. Touch ID już nie działał, ale przycisk Home działa dobrze.

14.05.2015 przez silveirabruno

Proponuję wszystkim tym ludziom, aby lepiej współpracowali z Samsungami, ponieważ nie mają tych byków z certyfikatem Apple # £ + = naprawić telefon, gdy nie masz gwarancji Apple, jeśli już go nie masz, powiedzą ci, że dostaniesz ubezpieczenie chodzi o pieniądze $$

17.07.2015 przez manuch14

Co się stanie, jeśli wyjmiesz oryginał z powrotem i nadal będzie mówić, że nie działa poprawnie?

22.08.2015 przez ishhamamrish

Przedstawiciel: 1 tys

Zamierzam przedstawić to jako osobną odpowiedź, ponieważ wydaje się, że niektóre inne odpowiedzi na pytanie PO spowodowały więcej zamieszania niż odpowiedzi na pytania. Postaram się ująć to tak prosto, jak tylko potrafię.

Jeśli masz problemy z przyciskiem Home na iPhonie 5S, zespół można wymienić. Część jest dostępna od iFixIt, a także od wielu innych dostawców:

Montaż przycisku Home iPhone'a 5s

Bardzo ważne jest, aby pamiętać, że chociaż możesz wymienić zespół przycisku głównego, trwale utracisz wszelkie funkcje związane z Touch ID.

Odzyskasz jednak podstawowe funkcje przycisku głównego (np. Kliknięcie przycisku strony głównej).

Obraz montażowy przycisku Home iPhone'a 5s' alt=Produkt

Montaż przycisku Home iPhone'a 5s

9,99 $

Uwagi:

Ok, w moim przypadku domowy Flex został przecięty, odcisk palca jest dobry.

Czy mogę więc oddzielić czujnik odcisków palców od domowego Flex?

29.08.2014 przez Flavio

Nie, nie można oddzielić żadnego fragmentu zestawu przycisku głównego i nie zniszczyć go.

Walczysz z przegraną sprawą

29.08.2014 przez z

Ok dziękuję :(

01/09/2014 przez Flavio

może coś mi umknęło ale kabelek który łączy się z guzika z płytką gdyby był przecięty czy nadal mogę utrzymywać funkcje przycisków mniej identyfikatora palca

10.05.2015 przez lnverse

A co z przywracaniem lub aktualizacją - czy iPhone utknął w błędzie 53 z niedziałającym Touch ID ???

08.01.2016 przez rkaufmanis

Przedstawiciel: 85

ID Touch jest częścią przycisku Home iw przeciwieństwie do przycisków Home w poprzednich modelach iPhone'a, sprzęt ID Touch na części wstążki przycisku Home jest połączony z mikroprocesorem A7 na każdej płytce logicznej iPhone'a 5s. Innymi słowy, sprzęt dotykowy ID jest połączony z chipem A7 i jest unikalny dla każdego iPhone'a. Dlatego nie można zmienić części przycisku głównego, aby ID Touch działał, i dlaczego po wymianie części reset całkowicie traci funkcję w Ustawieniach. Jeśli masz awarię funkcji przycisku Home, możesz wymienić część i odzyskać tę funkcję, ale utracisz na stałe funkcję ID Touch. Jeśli zgubiłeś ID Touch, zniknął, nawet Apple nie może naprawić, że dadzą ci nowego iPhone'a, jeśli podlega AppleCare. Apple szczyci się bezpieczeństwem, czyli iCloud, a teraz ID Touch. Jest bardzo bezpieczny i podobnie jak iCloud ma swoje wady, gdy legalni właściciele iPhone'ów zapominają o identyfikatorze i PW, tak samo jak ID Touch ma swoje wady, gdy wystąpi awaria. To po prostu sposób, w jaki Apple zaprojektował te urządzenia. Dzięki - iRepairsIt.com

Uwagi:

Irepairsit1 czy jesteś echem? Zostało to wielokrotnie powiedziane w tym poście

18.01.2015 przez z

Apple może naprawić amd przeprogramować nowy przycisk home na tablicy. Jak dotąd naprawiłem może kilkanaście. Gdy telefon jest w moich rękach, zmiana przycisku zajmuje mniej niż 5 minut, a przeprogramowanie go na płytkę logiczną zajmuje około 15 minut.

09/07/2015 przez iTECH

hej, czy możesz mi powiedzieć, jak mogę to przeprogramować

06.08.2015 przez dlucianob

ITech - czy robisz to poza Apple Store? Jeśli nie, to twoja odpowiedź jest myląca. Czy oferujesz usługę reszcie z nas, którzy nie mają dostępu do zastrzeżonej maszyny do przeprogramowywania? Za mniej niż koszt wyjazdu do Apple i założenia nowego montażu? Jeśli tak, wszyscy jesteśmy uszami. W przeciwnym razie wydaje się społeczności DIY, że można przeprogramować przycisk poza Apple, co oczywiście nie jest.

08/08/2015 przez jessabethany

@itech czy możesz to dla mnie zrobić?

27.09.2015 przez Mattias

moje ps vita nie włącza się

Przedstawiciel: 1

Możesz naprawić przycisk Touch ID, jeśli Twój Touch ID nadal działa, ale nie przycisk. Chociaż mają w tym pewne umiejętności. Wystarczy ostrożnie wylutować guzik od spodu zamiennego guzika i odlutować oryginalny guzik (4 nóżki) a następnie przylutować wymienny guzik z powrotem do oryginału. Zrobiłem wiele z nich.

Uwagi:

Wow, to niewiarygodne i są ludzie, którzy sprzedadzą ci przycisk home i nawet ci nie powiedzą, że to fakt. a kiedy ich zapytasz, odpowiadają, że nie mieli żadnych reklamacji i że są tam uszkodzone przyciski? Wymieniłem 2 przyciski na tym samym iPhonie tylko po to, żeby potem poszukać i znaleźć taką odpowiedź dlaczego nie działają. Dzięki stary!!!

28.05.2015 przez Gilbert Ferro

Nie do końca rozumiem, co masz na myśli.

Przypadkowo przeciąłem przewód elastyczny i wymienię go. Czy nadal jest możliwe, aby Touch ID działał?

18.02.2016 przez jehuda

Czy mógłbyś to rozwinąć?

Czy zachowujesz stary kabel z nowym przyciskiem, czy stary przycisk z nowym kablem?

25.10.2016 przez harveymarcandre

Jak mam to zrobić? Chcę tego spróbować

07.02.2017 przez tomasbeauchamp

tak, podziel się tym, jak to zrobiłeś. Umieść go na Githubie i połącz z nim. Wyciek z narzędzia. Walcz z mocą. Zrób wszystko, co możesz, aby nam pomóc.

05.11.2017 przez dikkedimi

Przedstawiciel: 36,2 tys

Radzę naprawić to w ramach gwarancji i nic cię to nie kosztuje

Uwagi:

To nie jest objęte gwarancją ...

Więc co mam zrobić ?!

W starszych wersjach iPhone'a naprawianie przycisku Home było bardzo częstym problemem !!!

Jeśli klucz nie reaguje na naciśnięcia, mogę wyrzucić go do oceanu, ponieważ każdy nadawca jest unikalny w swoim telefonie?!?!

13.03.2014 przez areotov

Tom, mówisz, że kiedy czujnik Touch ID zawiedzie, nawet wymiana tego nie naprawi?

Dlaczego 5s nie są objęte gwarancją, telefony są objęte roczną gwarancją i mają jeszcze nawet rok!

14.03.2014 przez z

Nie, nic nie może tego naprawić. Jedynym sposobem naprawienia Touch ID jest wymiana całego telefonu. Jest bardzo mało prawdopodobne, aby nawet Apple wymyślił sposób, aby to naprawić.

Może jego telefon został uszkodzony, więc Apple nie udziela gwarancji.

14.03.2014 przez Tom Chai

Więc jeśli czujnik dotyku przestanie działać, to nawet nowa część nie może naprawić?

14.03.2014 przez z

Nie mogę owinąć głowy wokół tego tomu, więc jeśli skaner odcisków palców nie działa, dlaczego nowy skaner odcisków palców nie działa Widzę zamienniki na sprzedaż u mojego dostawcy

14.03.2014 przez z

Przedstawiciel: 2,7 tys

Czujnik odcisków palców jest połączony z procesorem. NIE jest możliwe przywrócenie funkcji czujnika odcisków palców po zerwaniu, jedyną szansą jest ubezpieczenie / gwarancja. Szczerze mówiąc, nawet nie sądzę, żeby Apple go naprawiał. Nie słyszałem o przypadku, w którym tak się dzieje, po prostu całkowicie wymieniają telefon

Uwagi:

Robią. Widziałem rachunek za naprawę paska Genius za niedziałający przycisk home, wymieniają zespół wyświetlacza za około 100 USD.

09.12.2014 przez Tom Chai

Głupi. Typowe jabłko.

03/05/2018 przez Chad Gainor

Przedstawiciel: 13

Cześć, wymieniłem wyświetlacz na inny wyświetlacz iPhone'a 5s .. Tylko mój wyświetlacz był zepsuty, a nie identyfikator dotykowy, nadal działał dobrze .. Ale zastąpiłem go kompletnym wyświetlaczem i identyfikatorem dotykowym innych Apple iPhone 5s. działa ... .. Jeśli umieszczę mój oryginalny identyfikator dotykowy, który działał wcześniej ... Czy to zadziała

Dziękuję Ci

Uwagi:

Rozumiem, że tak, ale być może będziesz musiał wykonać Przywracanie w iTunes, aby go odzyskać. Sprawdź to i daj nam znać, czy to prawda.

29.09.2015 przez recellvalue

Zabrałem mój 5S do innej firmy, aby wymienić moją wyczerpaną baterię na baterię nieprawidłowo działającego nieużywanego 5S mojego ojca. Zamienili też ekrany (przyciskiem Home)… Powiedziałem im, żeby zamienili je z powrotem i nie pobierali mi ani złotówki za coś, o co nie prosiłem.

TouchID nie działa w tej chwili. Spróbuję przywrócić 5S i zdam raport

22.12.2016 przez David

Cześć David - Po prostu przejdź do ustawień TouchID i ponownie dodaj swoje odciski palców.

Nie powinieneś potrzebować przywracania. Jeśli nie pozwoli Ci dodać odcisku palca, wówczas przycisk Home, który masz, nie obsługuje TouchID.

23.12.2016 przez Xrgsz

Cześć, Xrgsz. Ma oryginalny przycisk, a nie przycisk innego iPhone'a. Próbowałem już tego i powiedziało mi, że nie może aktywować czujnika. W rzeczywistości opcja „Dodaj nowy odcisk palca” była wyszarzona i żaden z wcześniej zapisanych odcisków palców nie został wymieniony. Próba włączenia przełącznika, aby używać TouchID dla zakupów w AppStore i iTunes, pokazała interfejs „Dodaj nowy odcisk palca”, ale zaledwie sekundę później pokazał mi ten komunikat o błędzie.

Planowałem przywrócić iPhone'a, ale zabrakło mu baterii, a po ponownym włączeniu TouchID działał bezbłędnie, nawet bez konieczności ponownego dodawania moich odcisków palców.

Mogę założyć, że iPhone sprawdza czujnik TouchID, gdy jest już włączony, aby zdecydować, czy aktywuje funkcję przy następnym uruchomieniu. Przy pierwszym uruchomieniu z oryginalnym przyciskiem Home nie działało, ale przy drugim rozruchu, gdy wykrył, że był to oryginalny czujnik, działało bezbłędnie

24.12.2016 przez David

Tak. masz rację! Nie wiem, dlaczego o tym nie pomyślałem ... Powinienem był powiedzieć, żeby go po prostu wyłączyć i włączyć ponownie. Cieszę się, że działało bez konieczności przywracania i przechodzenia przez to wszystko. Podczas rozruchu usługa TouchID musi zostać aktywowana, jeśli nie można jej aktywować z jakiegokolwiek powodu, będzie musiała zostać ponownie uruchomiona, aby ponownie działała. Pomyślałem jednak, że kiedy to się stanie, automatycznie usuwa wszelkie / wszystkie zapisane odciski palców. Ale może nie w twoim przypadku.

Wesołych Świąt.

25.12.2016 przez Xrgsz

Przedstawiciel: 1

Wysłano: 07.08.2016

Możesz użyć oprogramowania 3u do aktualizacji swojego iPhone'a, nawet jeśli masz błąd 53, to znaczy, jeśli brakuje twojego tiuch, to oprogramowanie przewyższa błąd, dzięki czemu masz udaną aktualizację

Uwagi:

Błąd 53 nie jest już problemem i nie był już od jakiegoś czasu. Nie ma potrzeby sięgać tak daleko, aby obejść lub uniknąć błędu 53 ... proste przywrócenie lub aktualizacja iPhone'a 6 lub nowszego, który nie ma Touch ID, będzie działać dobrze.

09/08/2016 przez iGuys

Błąd 53 powrócił, ale tym razem są znacznie trudniejsze do naprawienia.

25.10.2016 przez Tim Le

@Tim - Proszę wyjaśnić. Jestem współwłaścicielem mobilnego warsztatu naprawczego i jestem bardzo połączony z resztą społeczności naprawczej. Jestem dość pewny, że słyszałbym o ponownym pojawieniu się błędu 53 .... przynajmniej w odniesieniu do nieoryginalnego przycisku Home ... gdyby rzeczywiście powrócił.

26.10.2016 przez iGuys

@iguys, możesz mieć co tylko zechcesz, kolego. Jestem częścią iFixit.vn. Jeśli nas nie znasz, niewiele wiesz!

26.10.2016 przez Tim Le

A co by było, gdyby ktoś wylutował chip na oryginalnym przycisku home i przeniósł go na zamiennik?

30.12.2016 przez Justin

Przedstawiciel: 1

Żeby było jasne, nowy błąd 53 nie jest w ogóle związany z Touch ID. Dla tych, którzy pracują na płycie głównej iPhone'a tak jak ja. Będziesz wiedział, o czym mówię. Zmieniając powiązane części, nie musisz już martwić się błędem 53. Odeszło! był przeznaczony tylko dla techników Apple. Dla tych z Was, którzy próbują odlutować oryginalny skaner Touch ID do nowego przycisku głównego, odpowiedź brzmi: tak, to zadziała. Zrobiłem to

Uwagi:

Nadal musisz mi jeszcze konkretnie powiedzieć, co powoduje ten „nowy błąd 53”. Śmiało, możesz uzyskać techniczne ... Naprawię też na poziomie płyty. Jestem w tym stosunkowo nowy i może nie mam takich umiejętności jak ty, ale rozumiem terminologię i będę wiedział, o czym mówisz, jeśli powiesz mi, jakie komponenty są wymieniane.

Niezależnie od tego, dlaczego w ogóle wspomniałeś o tym „nowym błędzie 53” w tym wątku, skoro nie ma to nic wspólnego z Touch ID? Ten wątek dotyczy Touch ID. W rzeczywistości nazwa wątku to nawet „O czujniku Touch ID”.

05.01.2017 przez iGuys

Skoro o to pytasz, równie dobrze mogę ci powiedzieć, żebyś nie zorientował się, o czym mówi Tim. Jest to problem z pasmem podstawowym, jeśli zobaczysz nowy błąd 53, czy kiedykolwiek będziesz miał okazję popracować tak dużo na pokładzie, aby go zobaczyć. Ale ty jesteś mężczyzną mimo Iguys!

05.01.2017 przez Tim Le

Nie mam zamiaru siedzieć tutaj i spierać się o coś, czego nie znasz. Ale jestem tutaj, aby pomóc wyjaśnić niektóre pytania lub wątpliwości techników w ramach pracy. Nie bądź, och, jestem pewien, że błąd 53 zniknął, bla, bla, gdy iTunes nadal wyświetla ten błąd. Podobnie jak błąd 3194, czy jest taki sam, jak wcześniej? Odpowiedź brzmi: teraz nie ma błędu 3194, a błąd 3194 wcześniej nie miał ze sobą nic wspólnego, ale nadal jest to ten sam błąd, prawda?

05.01.2017 przez Tim Le

Na koniec trochę prawdziwych informacji! To wszystko, czego chciałem, naprawdę. Gdybyś ułożył to w sposób, który pierwotnie mówił, że błąd 53 powrócił, ale nie ma nic wspólnego z Touch ID, prawdopodobnie nie kłóciłbym się z tobą. Doskonale zdaję sobie sprawę, że określone błędy iTunes mogą być generowane z wielu różnych powodów. Ponownie, ten wątek dotyczy Touch ID !! Więc kiedy tu przyjdziesz i powiesz, że `` błąd 53 powrócił '', oczywiście mam zamiar cię przesłuchać ... ponieważ nie wraca on ponownie jako błąd, który jest spowodowany problemami z Touch ID! Nadal jestem zdumiony, dlaczego w ogóle poruszyłeś to w tym wątku, skoro nie ma to nic wspólnego z tematem wątku.

Poza tym naprawdę mógłbym się obejść bez protekcjonalnej postawy. Nie znasz mnie, moich umiejętności i bazy wiedzy jako technika, więc przestań zachowywać się jak zwykły wieśniak, który nic nie wie.

07.01.2017 przez iGuys

Trolle są wszędzie ... Kurcze!

17.01.2017 przez Dave Fowler

areotov