Przycisk Home iPhone'a 7 nie działa po wymianie ekranu

iPhone 7

Wydany 16 września 2016 r. Model 1660, 1778 Dostępny jako GSM lub CDMA / 32, 128 lub 256 GB / różowe złoto, złoto, srebro, czarny i kruczoczarny.



Przedstawiciel: 455





Wysłano: 19.09.2016



Przycisk home iphone 7 nie działa po wymianie ekranu, pomoc

Uwagi:

Wymieniłeś ekran w telefonie, który został wypuszczony dopiero trzy dni temu?



19.09.2016 przez mayer

tak, faktycznie zrobiłem

19.09.2016 przez Albert

Mam ten sam problem, testowaliśmy dwa telefony i ten sam problem wystąpił po zmianie oryginalnego ekranu !!!!!!

20.09.2016 przez święta wojna

czy nagłówek jest naprawdę właściwy, „iPhone 7”

23.09.2016 przez Abdul Galib |

Jak do cholery już to złamałeś?

23.09.2016 przez Gigabit87898

39 odpowiedzi

Wybrane rozwiązanie

Przedstawiciel: 40,5 tys

Sporo pytań i kilka odpowiedzi. Oto moja opinia po ocenie społeczności zajmującej się naprawami i wykonaniu kilku wymian ekranu samodzielnie w naszym sklepie:

FAKT 1: przycisk home ma wbudowany chip z tyłu przycisku. Mówiąc prostymi słowami, ten chip przechowuje klucz, który pozwala płycie rozpoznać go. Dlatego jeśli użyjesz innego przycisku głównego, oryginalnego lub nieoryginalnego, tablica nie rozpozna przycisku głównego.

W rezultacie inny niż macierzysty przycisk Home nie będzie w stanie zeskanować odcisku palca i nie będzie reagował na żadne dane wejściowe. Telefon będzie działał tak, jakby całkowicie nie miał przycisku głównego. Pojawi się również komunikat „Nie można aktywować Touch ID”. Jedynym sposobem, aby mieć funkcję przycisku głównego w tym przypadku, jest użycie wspomagającego dotyku, czyli wirtualnego przycisku głównego na ekranie. Jedynym sposobem wybudzenia telefonu byłoby użycie przycisku zasilania lub podniesienie w celu wybudzenia.

FAKT 2: Apple - i tylko w Apple Store należącym do Apple, ale zaczyna pojawiać się na niektórych AASP, gdy to piszę - może zastąpić ekran i przycisk Home, przeprogramować nowy przycisk Home i sparować go z tablicą / telefonem. Jeśli zewnętrzny warsztat naprawczy lub majsterkowicz uszkodzą przycisk Home podczas naprawy, lub właściciel w jakiś sposób go zepsuje lub zawiedzie, jedynym sposobem na przywrócenie funkcji przycisku Home w tym dniu jest zabranie go do Apple Store lub jednego z te AASP, które zaczynają odbierać urządzenie do parowania.

FAKT 3: Apple nie zrobił nic, aby zapobiec wymianie ekranów na części OEM lub części z rynku wtórnego. Jeśli wymienisz ekran i przeniesiesz przycisk home bez jego uszkodzenia, wszystko będzie działać normalnie. Ale spodziewaj się, że tanie części będą działać słabo. Dlatego inwestuj w części dobrej jakości od renomowanych dostawców. Ekrany wymienne powinny być jak najbliżej ekranów Apple pod względem: wierności kolorów, podświetlenia, dotyku, siły dotyku, trwałości, podnoszenia ramy, wykończenia ramy.

FAKT 4: wiele ekranów zamiennych ma uszkodzony kabel połączeniowy przycisku Home. Kiedy przycisk ekranu głównego działa z oryginalnym ekranem, ale nie z ekranem zamiennym, jest to zły ekran i musisz go zagwarantować lub wymienić. I tak, cała partia może być wadliwa.

Jednak czasami podczas demontażu iPhone'a uszkadzasz przedłużacz przycisku Home na zepsutym ekranie, a następnie próbujesz dopasować złą część zamienną. Teraz przycisk Home nie działa ani na starym, ani na nowym ekranie i zakładasz, że sam przycisk Home nie działa. Cóż, nie, czasami tak nie jest.

FAKT 5: możesz uszkodzić przycisk Home i całkowicie stracić wszystkie funkcje, szczególnie jeśli zerwiesz kabel przycisku Home. Niektórzy bardzo cierpliwi ludzie odsprzedają wszystkie elementy razem. Wolałbym raczej zamontować oryginalny uszkodzony ekran razem z uszkodzonym przyciskiem Home i wysłać je do Apple Store w celu całkowitej wymiany zespołu ekranu i sparowania (patrz FAKT 2). Koszt nowego ekranu od Apple jest moim zdaniem porównywalny do kosztu zszywania zepsutego przycisku home.

FAKT 6: w niektórych przypadkach chip (inny niż ten w FAKTIE 1) obecny na przycisku home jest uszkodzony (szczególnie podczas przenoszenia przycisku głównego z uszkodzonego na nowy ekran). W przypadku uszkodzenia i awarii ten układ uniemożliwi działanie funkcji przycisku głównego, na przykład zamknięcie aplikacji i powrót do ekranu głównego. Ale skaner linii papilarnych nadal działałby i możesz obudzić / odblokować ekran za pomocą palca / odcisku palca i korzystać z dostępności. Ten chip jest dostępny (w przeciwieństwie do chipa skanera linii papilarnych w FACT 1, który jest praktycznie nieosiągalny), można go wymienić i problem można naprawić. Czasami częściowe zerwanie kabla przycisku Home może spowodować tę samą awarię. Może być również naprawiony przez niektórych ludzi z odpowiednimi narzędziami, umiejętnościami i nastawieniem pacjenta.

EDYCJA: Nowy fakt (7)

FAKT 7: niektórzy technicy napraw zauważyli, że uszkodzony zespół przedniej krzywki może zakłócać działanie przycisku Home / Touch ID. Aby wykluczyć taką możliwość, przetestuj funkcje przycisku Home + Touch ID po odłączeniu kabla elastycznego przedniej kamery. ALE, zaczynając od iOS 11, może być potrzebny montaż przedniej kamery / podłączenie go, aby iPhone mógł się uruchomić. Więc może spróbuj innego / znanego dobrego.

EDYCJA: iOS 11.0.0-11.0.3

FAKT 8: po wydaniu wersji iOS 11 i iOS 11.0.3 zauważyliśmy, że niektóre urządzenia iPhone 7 nie mogą się całkowicie uruchomić lub mogą się zapętlić, jeśli brakuje przycisku Home lub jest on uszkodzony (a także zespół przedniej kamery). [Jeszcze niezweryfikowany: inny technik zauważył, że niektóre i7 uruchamiają się bez dołączonego przycisku Home. Jego teoria głosi, że wersja płyty głównej, która ma określony układ Intela, uruchomiłaby się bez przycisku home, podczas gdy wersja płyty z chipem Qualcomm wymaga zainstalowania przycisku home do rozruchu].

Mam nadzieję, że okaże się to pomocne. Nie krępuj się i napisz do mnie, aby uzyskać dodatkowe informacje lub wyjaśnienia. Chętnie się podzielę.

Uwagi:

@rany , Dzięki za FAKTY, miło napisać.

15.06.2017 przez L Pfaff

Czy mówisz, że jeśli zgrywasz sam przycisk home, możesz odlutować chip i przenieść go do nowego przycisku głównego, a otrzymasz z powrotem zarówno funkcję Touch ID, jak i przycisk Home?

04/07/2017 przez Ramsey F.

Nie, RamseyF. Nie mówię tego. Przeczytaj ponownie ostatni akapit.

04/07/2017 przez Rany

Robiłem iPhone'a 7 / 7P, gdy tylko dostępny był ekran zastępczy. Z powodzeniem naprawiłem ponad 100 iPhone'ów 7 / 7P, jednak po prostu wpadłem w tę sytuację z niedziałającym przyciskiem Home, stało się to z 4 moimi ostatnimi naprawami. Na początku myślałem, że to partia wadliwych ekranów, zamówiłem najwyższej jakości ekrany zamienne do iPhone'a 7 / 7P OEM i ten sam problem wystąpił z przyciskiem Home iPhone'a 7. Mój wniosek jest taki, że najnowsze 2 aktualizacje IOS zepsuły oprogramowanie, z kombinacją ekranu zastępczego. Nawet po wymianie oryginalnego zepsutego ekranu z powrotem na oryginalny przycisk Home, nadal nie działa. Trudno mi uwierzyć, że po 100 udanych naprawach źle zdejmuję przycisk Home. W tej chwili przestałem akceptować naprawy Iphone 7 / 7P do czasu znalezienia sprawdzonego rozwiązania.

11/07/2017 przez M & D GLOBAL WIRELESS

Bracie, m & d, powinieneś zaakceptować kogoś innego, żebyśmy wszyscy znaleźli to lekarstwo. Bez telefonu nie możesz znaleźć dokładnego problemu. Niektóre telefony muszą być laboratoryjne do eksperymentu. Znowu z pewnością problem nie dotyczył ponownie wysłanej aktualizacji, bcos ten, który utworzył ten wątek, napotkał problem niecały tydzień po wypuszczeniu telefonu. Do którego OS był w wieku 10 lat. Jednak on doświadcza tego mitu. Mogę więc powiedzieć, że robiłeś coś dobrze podczas swoich 100 sukcesów. Ale to nie był problem z systemem operacyjnym.

12/07/2017 przez Abdul Galib |

Przedstawiciel: 3,1 tys

Hej! Jasen, z zespołu iFixit. Bawiliśmy się niektórymi z naszych iPhone'ów 7 i zamieniliśmy kilka ekranów. Udało nam się z powodzeniem zamienić ekran z jednego iPhone'a 7 na inny iPhone 7 - i przycisk Touch ID / home działał po tej wymianie.

Interesuje Cię również niektóre wyniki, które uzyskasz po zamianie ekranów. Publikuj dalej ze swoimi wynikami! Będziemy też testować po naszej stronie.

Uwagi:

Hej Jasen, dzięki za wspaniałe wieści!

Czy próbowałeś zamienić całkowicie z włączonym przyciskiem Home, czy też przeniosłeś przycisk Home z jednego ekranu na drugi?

24.09.2016 przez Aldrin

Cześć Aldrin, przenieśliśmy przycisk główny z ekranu na ekran, ale zachowaliśmy go z oryginalnym iPhonem 7.

24.09.2016 przez Ash Friedle

Świetnie! Chciałem się upewnić, że przycisk nie pęka przy próbie jego usunięcia :-) dzięki za informację Jasen.

Miłego weekendu!

24.09.2016 przez Aldrin

Zamieniłem nienaruszony ekran iPhone'a 7 na zepsuty wyświetlacz LCD iPhone 7 (tylko wyświetlacz LCD bez przycisków głównych)

Pierwszym wynikiem był całkowity brak reakcji przycisku Home.

Za drugim razem zamieniłem lcd na przyciski home, rezultat był taki sam.

Trzecia próba: zaktualizowałem IOS, bez zmian

Czwarta próba: umieściłem zepsuty ekran z powrotem z przyciskiem Home, działa.

Masz jakiś pomysł lub poradnik, jak zmienić ekran iPhone'a 7?

Mam warsztat, ale nie mam jeszcze doświadczenia z iPhone'em 7

Dziękuję Ci

20.12.2016 przez mehmet fatih daban

To samo dzieje się ze mną jabłko nie mogę fizycznie zrobić niczego, a wygląda na to, że muszę czekać 5-10 dni, aż to naprawią

29.12.2016 przez Hector Batista

macbook pro nie włącza się ani nie ładuje

Przedstawiciel: 277

Aktualizacja (09.02.2017)

Ok, myślę, że w końcu znalazłem problem, więc najpierw chcę coś wyjaśnić.

Facet napisał tutaj, że właśnie otworzył iPhone'a 7 i niczego nie odłączył, a przycisk home przestał działać. Otwieram już 4 iphone 7 i po otwarciu telefonu za pomocą opalarki przycisk home nadal działa dobrze przed odłączeniem czegokolwiek, więc ciepło nie uszkodzi przycisku home.

Inni piszą, że może to dlatego, że wymienny ekran nie jest dobrze oryginalny to nie jest przyczyna dlaczego przycisk home też przestał działać bo akurat wymieniam szybkę od LCD na dwa iPhone'y 7 i przycisk home przestaje działać i to jest z oryginalny wyświetlacz LCD i kable.

Tak więc problem, który znalazłem do tej pory, polega na tym, że tak próbowałem usunąć dużą metalową płytkę z ekranu, pod którą duży kabel przycisku home przechodzi za pomocą kleju. Nakładamy ciepło na tę płytkę, aby móc oddzielić tę płytkę od kabla i wygląda na to, że kabel jest naprawdę bardzo miękki, więc nawet jeśli go nie złamiesz w środku, zostanie uszkodzony, więc wymieniamy podświetlenie na ten kabel i przycisk Home zaczyna się znowu działa dobrze.

Wniosek: stwierdziliśmy, że użycie oryginalnego wyświetlacza LCD, ale wymiana podświetlenia na długi kabel, rozwiąże problem (do tej pory rozwiązaliśmy problem dwukrotnie)

Uwagi:

Miałem przypadek, że wyklucza to twój pomysł.

Pęknięty ekran i7 jest zamieniany na inny i7 zachowujący oryginalny HB.

Zastosowałem pistolet do obu ekranów, aby zastąpić HB.

Ekran wymieniony i7 HB w ogóle nie reagował. Ponownie wymieniłem ekrany. HB działał idealnie.

gdybym uszkodził elastyczne kable przycisku home biegnące z tyłu ekranu, moje pytanie brzmi: `` dlaczego własny przycisk home działa dobrze z uszkodzonym kablem HB ''

Odpowiedź powinna brzmieć: „musi być inna tajemnica”

Nie śmiem wymieniać ekranu i7 dla klientów, mam warsztat z naprawianymi 5-10 ekranów dziennie,

14.02.2017 przez mehmet fatih daban

Zmieniłem ekran iPhone'a 7. Zrobiłem pełną zamianę przyciskiem Home z jednego dobrego ekranu iPhone'a 7 na inny iPhone 7 ze złym ekranem. Przycisk Home nie działa Pomyślałem, że może to dlatego, że potrzebujesz oryginalnego przycisku Home, ale widząc ten wątek, wygląda na to, że napotkaliście ten sam problem. Przycisk Home nie klika ani nie odpowiada smh

17.02.2017 przez Jon Doe

Mogę potwierdzić, że to rozwiązanie działa. Zrobiłem dzisiaj mój pierwszy. Musisz ostrożnie przyciąć klej wokół górnej i 1/4 'górnej krawędzi z każdej strony. Od tego momentu użyj pokrytej woskiem karty do gry, odetnij około 1/2 cala od szerokości i oddziel resztę płyty tylnej od warstw ekranu lcd. Należy BARDZO uważać, aby nie uszkodzić ostatniej warstwy folii nad panelem dotykowym 3D. Usuń części nowego ekranu i wymień go ze starego ekranu. Chip znajdujący się na płycie tylnej zawiera rodzaj podpisu, który działa w połączeniu z przyciskiem Home. Upewnij się, że wyczyściłeś WSZYSTKIE zanieczyszczenia z wewnętrznych warstw wyświetlacza LCD. Nawet wyraźny kawałek gruzu pojawia się w czarnym miejscu na wyświetlaczu. 91% alkoholu i podłoże nie pozostawiające włókien / zarysowań. NIE UŻYWAJ MIKROFIBRY !!!

Z ciekawości, w celu eksperymentowania i dyskusji: czy ekran 6s działałby podobnie? Przyciski zawsze działały dla mnie, ale gdyby trzeba było zmienić przycisk główny, czy mógłbyś użyć jednego z uszkodzonego / bezużytecznego telefonu, jeśli wymienisz warstwę dotykową 3D, jak opisano powyżej?

EDYCJA: zdemontowałem ekran 6S. Są identyczne, z wyjątkiem tego, że podświetlenie jest na dole w 7 i na górze na 6S. Zmienię to w przyszłości, gdy nadarzy się okazja. Z przyjemnością pomogę komuś wypróbować to, jeśli ma pod ręką zapasowe zepsute telefony.

18.02.2017 przez Jamie

Po przeczytaniu wszystkich tych wiadomości, oto kilka interesujących, które warto wypróbować. Nisko i oto drugie rozwiązanie faktycznie zadziałało !! Całkowicie wykręciłem tę pojedynczą śrubę, zrestartowałem telefon i przycisk Home zaczął działać idealnie.

27.06.2017 przez sam

Spróbuj wymienić górny kabel elastyczny kamery / głośnika / czujnika zbliżeniowego na nowy i wszystko powinno znowu działać poprawnie. Wydaje się to wadliwe, jeśli powoduje uruchomienie telefonu po podłączeniu. Możesz to zastąpić nowym i powinieneś wszystko naprawić.

31.05.2017 przez wygaszacze ekranu

Poluzowałem śrubę za środkiem przycisku home (przytrzymując ją do metalowego wspornika) i teraz magicznie działa. To może nie naprawić wielu z nich, ale zadziałało dla mnie. Właśnie dokręcałem tę śrubę, ale musiało być zbyt ciasno.

09.03.2018 przez billa.4you

Jack Nicolsen czasami naprawiamy zgrane guziki domowe. Naprawdę zależy od rozmiaru uszkodzenia i lokalizacji pęknięcia.

12.04.2018 przez Rany

Przedstawiciel: 169

Kiedy mój domowy guzik odmawia współpracy, daję mu nowe życie

Jak wymienić dotykowy układ scalony na przycisku głównym

Przedstawiciel: 263

Cześć ludzie,

Może powinienem też zamieścić to w wątku iPHone 6S. Po aktualizacji do iOS 10 stwierdzam, że ekrany innych producentów nie działają na iPhonie 6S.

Może to być związane w tym miejscu, jeśli zamiennik, którego używasz dla iPHone 7, nie jest OEM. Myślę, że Apple dodał nowy środek „bezpieczeństwa”.

Uwagi:

Zwróć uwagę na chip z tyłu ekranów iPHone 6S. Mogą używać tego do uwierzytelniania na płycie głównej ...

20.09.2016 przez Michel Lavache

Układ dotykowy IC znajduje się również za ekranem. Nie zapomnij o tym.

20.09.2016 przez Ben

Zdecydowanie zmieniłem wyświetlacze innych firm na 6S z ios10 beta. Jestem prawie pewien, że zrobiłem to niedawno, na 6S z iOS 10. To był klient od dawna i nadrabiamy zaległości. Więc mogę się mylić. Jeszcze nie pracowałem nad siódemką. Czyje otrzymujesz wyświetlacze lub klienci gotowi zapłacić za mniej niż 250 USD?

29.12.2016 przez iMedic

Właściwie pojawił się problem, gdy jedno z oprogramowania układowego v11.x.x zepsuło telefon, ale ostatecznie Apple go naprawiło z powodu przytłaczającej presji ze strony opinii publicznej. Cóż, teraz z iPhonem X, chyba że wymienisz ekran na oryginalny ekran (to część za 400 USD!), Nie będzie działać z tańszymi ekranami za 200 USD. Maniak kontroli Apple znowu to robi!

14.08.2018 przez billa.4you

Przedstawiciel: 581

Miałem ten sam problem. Ale naprawiłem to. Kabel 3D Touch i przycisku Home (jeden kabel) jest bardzo delikatny. Zdejmij metalową płytkę tylną z tyłu ekranu i sprawdź cały kabel. Mój był zepsuty. Wymieniam całe podświetlenie + 3D Touch (Usunięcie starego podświetlenia + 3D Touch jest bardzo trudne) i Touch ID działa bez żadnych problemów.

Jeśli masz jakieś pytania, napisz do mnie wiadomość.

Uwagi:

cóż, to może mieć sens.

09.02.2017 przez Julius osilia

Potwierdzono, że działa

18.02.2017 przez Jamie

To jest poprawne. Powyżej przekazałem szczegółowe instrukcje, jak wykonać przelew. Jak dotąd 3 za 3.

27.02.2017 przez Jamie

Zrobiłem to samo ... po prostu zamień oryginalny przycisk Home z oryginalnego pękniętego ekranu na drugi ekran, dał mi nieodpowiadający identyfikator dotykowy / homebutton. próbowałem zamienić z powrotem na oryginalny pęknięty piargi i wszystko działa. więc nie wiem, czy pojawił się drugi nowy ekran ze złym płaskim złączem, czy też Apple umieściło coś, co musi pasować (jak chip gdzieś w podświetleniu) z przyciskiem home, ale zamieniłem na nowy ekran, stary metal backplate i WSZYSTKIE DZIAŁA OK :) dziękuję Marius

https: //www.youtube.com/watch? v = 4DIuNHTN ...

31.05.2017 przez Oniyaki

Chociaż powyższa metoda może działać, wygląda na dość trudną operację i może nie być dla wszystkich.

Po przeczytaniu wszystkich tych wiadomości, oto kilka interesujących, które warto wypróbować. Nisko i oto drugie rozwiązanie faktycznie zadziałało !! Całkowicie wykręciłem tę pojedynczą śrubę, zrestartowałem telefon i przycisk Home zaczął działać idealnie.

27.06.2017 przez sam

Spróbuj wymienić górny kabel elastyczny kamery / głośnika / czujnika zbliżeniowego na nowy i wszystko powinno znowu działać poprawnie. Wydaje się to wadliwe, jeśli powoduje uruchomienie telefonu po podłączeniu. Możesz to zastąpić nowym i powinieneś wszystko naprawić.

31.05.2017 przez wygaszacze ekranu

Poluzowałem śrubę za środkiem przycisku home (przytrzymując ją do metalowego wspornika) i teraz magicznie działa. To może nie naprawić wielu z nich, ale zadziałało dla mnie. Właśnie dokręcałem tę śrubę, ale musiało być zbyt ciasno.

09.03.2018 przez billa.4you

Przedstawiciel: 137

To jest repost, ale ten sam problem wydarzył się dzisiaj. do tej pory naprawiliśmy około 10-12 i7 i 7 plus telefonów bez żadnych problemów, ale w tym przypadku przycisk Home przestał odpowiadać (odcisk palca działał dobrze). Po zamianie ekranów, wypróbowaniu telefonów dawców itp. Nic. Zrobiliśmy więc kopię zapasową telefonu, przełączyliśmy go w tryb DFU i wykonaliśmy całkowite przywrócenie. Przycisk Home wrócił dobrze.

Aktualizacja (15.05.2017)

Wcześniej napisałem, że mamy ten problem, ponownie połączyliśmy telefon z DFU i przywrócono i wszystko było w porządku. Od tego czasu naprawiliśmy ponad 50 modeli iPhone'a 7 i 7 plus i nie było żadnych problemów. Myślę, że dla nas pierwszy z nich był wczesnym problemem wsadowym, podobnym do problemów z dotykową reakcją na serię 6s.

Uwagi:

Jak dostałeś się do trybu dfu, skoro przycisk home nie działał Peter?

13.04.2017 przez Logan

Istnieją narzędzia, które mogą zmusić telefony do przejścia w tryb DFU. Używam go cały czas w moim sklepie do napraw. Nazywa się RecBoot. Zasadniczo podłączasz telefon do komputera i zmuszasz RecBoot do przejścia w tryb DFU. Super łatwe.

19.04.2017 przez Kapitanie Satchmo

iPhone 7 nie używa przycisków Home, aby przejść do trybu dfu, używa przycisku zasilania i zmniejszania głośności

05/09/2017 przez Austin Taylor

Austin Taylor FTW !!!!

23.05.2017 przez Lekarze techniczni

To jest dziwne! Zrobiłem DFU, a mój przycisk home nadal nie działa. Jednak zamiast tego otrzymałem „wirtualny” przycisk strony głównej.

06/10/2019 przez kathwick2

Przedstawiciel: 60,3 tys

Czy zamieniłeś oryginalny przycisk Home na nowy LCD?

Uwagi:

oryginalny przycisk home nie działa na nowym wyświetlaczu LCD, tylko na starym lcd

20.09.2016 przez Albert

Nawet na 2 nowe wyświetlacze LCD?

20.09.2016 przez Tom Chai

Tak, dla 2 nowych wyświetlaczy LCD

20.09.2016 przez Albert

Ciekawy. Teraz potrzebujemy więcej próbek do eksperymentowania, abyśmy mogli potwierdzić problem i być może znaleźć obejście.

20.09.2016 przez Tom Chai

Tak samo mnie interesuje, nie znalazłem nikogo, kto odniósłby sukces w zmianie ekranu, zachowując przycisk home do normalnej pracy.

22.09.2016 przez Ben

Przedstawiciel: 57,3 tys

Publikuję tutaj, abym mógł pozostać w tym wątku

Uwagi:

Moja następna kropka ->.

28.05.2018 przez Rany

Przedstawiciel: 73

To jest po ekranach rynkowych, widzimy to co roku w nowych iPhone'ach. Zawsze jest coś, czego producenci potrzebują, aby rozwiązać problemy. 5C miał złe problemy z dotykiem, 6 miało problemy z podnoszeniem ramy, 6 z siłowym dotknięciem, a teraz z 7 to znowu siła dotyku / podświetlenia na rynku wtórnym.

Powinniśmy otrzymywać odpowiedzi od dostawców. Ekrany iFixit robią to samo, próbowałem. Miałem tylko kilka ekranów od różnych dostawców. To jest teraz jak igła w stogu siana.

Przedstawiciel: 157

Po tym, jak wczoraj miałem problem z niedziałającym przyciskiem Home iPhone'a 7 (ale touchID na ekranie zamiennym działał, o dziwo), byłem dziś raczej ostrożny z iPhone'em 7. Użyłem opalarki do podgrzania tylnej części telefonu (niskie ciepło do punktu, w którym metal właśnie się `` nagrzewa '') i trochę ciepła na krawędziach ekranu, unikając przycisku Home. Użyłem żyletki, aby wślizgnąć się pod krawędzie ekranu, nie więcej niż 1/8 cala. NICZEGO nie odłączyłem, ale kiedy ponownie włączyłem telefon do testu, ani przycisk home, ani touchID już nie działały . Ponownie, oprócz samego podniesienia ekranu z metalowej ramy, jest to nietknięty oryginalny ekran i przycisk główny, o którym mówię. Pomyślałem też, że to może być moja wyobraźnia, ale mógłbym przysiąc, że podczas ogrzewania pleców (a telefon był wyłączony) poczułem, że silnik sprzężenia zwrotnego haptycznego wibruje, jakby został dotknięty przycisk home.

Zaktualizuj 15 minut później: zarówno touchID, jak i przycisk home działają na ekranie wymiany po rynku, więc zakładam, że kable przycisku głównego oryginalnego ekranu zostały uszkodzone podczas naprawy. Myślę, że to był upał, choćby niewielki - NIE ma uszkodzeń kabli od żyletki. Nie zainstalowałem jeszcze tylnej metalowej ramy do ekranu z rynku wtórnego. UWAGA: jedną rzeczą, którą zrobiłem, różniącą się od wczorajszej nieudanej naprawy, było to, że tym razem NIE usunąłem malutkiego gumowego pierścienia po wewnętrznej stronie przycisku głównego, który moim zdaniem służy jedynie do uszczelnienia. Myślę, że może to ma kluczowe znaczenie dla funkcjonalności tego nowego przycisku Home. Upewniłem się również, że metalowy wspornik przycisku home jest prawidłowo na miejscu (plastikowy guzek po lewej stronie znajdował się całkowicie w okrągłej szczelinie wspornika), a trzy inne śruby były na miejscu przed włożeniem śruby rzeczywistego przycisku domowego , Mam też zwyczaj nie umieszczać przycisku home na mojej magnetycznej podkładce.

Ostatnia aktualizacja: ekran po rynku jest w pełni zainstalowany, a touchID i przycisk Home nadal działają poprawnie.

Uwagi:

Dzięki… to interesujące… ponieważ to znowu wskazuje na „gorączkę” jako winowajcę. Jak opisujesz, unikałeś HB skierowanego opalarką tylko na boki, ale może być tak, że i tak zebrał trochę ciepła. Często się dziwię, jak bardzo „różu ciepła” odbierają niezamierzone przedmioty, takie jak metalowe narzędzia leżące obok lub nawet blisko np. iPady ... gdzie używam więcej ciepła niż jakakolwiek inna naprawa. Podczas wyjmowania zespołu ekranu podważam go od spodu, a następnie poruszam się paznokciem kciuka, jednocześnie podnosząc ramkę. Jest dużo szybszy iw 100% bezpieczny dla obudowy - Brak zadrapań - Nie ciepło!

A tak przy okazji. Jeśli czytasz to „Ged”, nie dawaj temu facetowi minusu za podzielenie się swoim doświadczeniem, chociaż może to nie być „rozwiązanie”, często droga do czegoś takiego jest wybrukowana doświadczeniami… dzięki!

07/03/2017 przez FIX4U.DK

To DOKŁADNE to samo przytrafiło mi się wczoraj. Nie wykonuję napraw, aby utrzymać się na życie, ale tylko dla rodziny i bliskich przyjaciół. Wiedziałem, że iPhone 7 wymaga sterownika trójskrzydłowego, ale nie zdawałem sobie sprawy, że jest to 000. Otworzyłem telefon używając BARDZO lekkiego ciepła wokół krawędzi i włamałem się do niego metalowym spuderem. Udało mi się zdjąć osłony, aby wyskoczyć z kabli, a potem zdałem sobie sprawę, że łby śrub były o wiele za małe dla końcówki, którą miałem. Po prostu złożyłem telefon z powrotem i teraz przycisk Home jest bezużyteczny, podobnie jak 3D Touch. Byłem niezwykle ostrożny z tym telefonem. Zawsze zaczynam, ale szczególnie, gdy robię to po raz pierwszy. Czy dochodzimy do wniosku, że nawet NAJMNIEJSZE ciepło jest pośrednio przyczyną tego problemu? To szalone. Mam nowy ekran i kiedy dostanę odpowiednie narzędzia, pójdę dalej i dokonam wymiany. Jakieś sugestie dotyczące dalszych postępów?

06/08/2017 przez Jared Guthrie

Jared Guthrie nie, nie wnioskujemy, że upał spowodował uszkodzenia ... dochodzimy do wniosku, że włożyłeś narzędzie więcej niż powinieneś i uszkodziłeś kable lub rozerwałeś je podczas podnoszenia ekranów.

06/08/2017 przez Rany

Upał zdecydowanie nie jest problemem.

Uszkodziłeś kabel za pomocą narzędzia bardziej niż prawdopodobne, ponieważ zarówno 3D Touch, jak i przycisk Home nie działają, to wyraźny znak, że kabel został uszkodzony, ponieważ oba przechodzą przez ten sam kabel.

07/08/2017 przez Ged

Ciepło i / lub obrażenia fizyczne mogą mieć z tym coś wspólnego, jednak problem z przyciskiem Home wydaje się być dość przypadkowy. Niektórzy użytkownicy naprawili dziesiątki telefonów z rzędu bez żadnych problemów, podczas gdy inni, w tym ja, mieli 4-5 telefonów z rzędu z problemem z przyciskiem Home. Pracuję nad telefonami profesjonalnie od ponad dwóch dekad i jestem bardzo ostrożny (jak ocd) podczas pracy na telefonach, ale ten problem wydaje się utrzymywać ostatnio. Mój wniosek jest taki, że uszkodzone przyciski i elastyczne kable mają na to wpływ, ale trudno jest ustalić dokładną przyczynę w każdym przypadku.

Po przeczytaniu wszystkich tych wiadomości, oto kilka interesujących, które warto wypróbować. Nisko i oto drugie rozwiązanie faktycznie zadziałało !! Całkowicie wykręciłem tę pojedynczą śrubę, zrestartowałem telefon i przycisk Home zaczął działać idealnie.

27.06.2017 przez sam

Spróbuj wymienić górny kabel elastyczny kamery / głośnika / czujnika zbliżeniowego na nowy i wszystko powinno znowu działać poprawnie. Wydaje się to wadliwe, jeśli powoduje uruchomienie telefonu po podłączeniu. Możesz to zastąpić nowym i powinieneś wszystko naprawić.

31.05.2017 przez wygaszacze ekranu

Poluzowałem śrubę za środkiem przycisku home (przytrzymując ją do metalowego wspornika) i teraz magicznie działa. To może nie naprawić wielu z nich, ale zadziałało dla mnie. Właśnie dokręcałem tę śrubę, ale musiało być zbyt ciasno.

09.03.2018 przez billa.4you

Przedstawiciel: 439

Sprawdź wewnętrzne kable, w których łączy się przycisk Home, i upewnij się, że wszystkie połączenia są solidne

Uwagi:

Cześć,

Testowałem to kilka razy, ale przycisk home nie odpowiada, testowałem z dwoma LCD,

działa tylko z oryginalnym wyświetlaczem LCD, z którym pochodzi iPhone, to naprawdę dziwne problemy.

19.09.2016 przez Albert

musi to być oryginalny przycisk home, aby działał. jest unikalny w stosunku do oryginalnego ekranu, więc Touch ID nie będzie działał z wymianą ekranu.

20.09.2016 przez reneholms

Tajemnica się pogłębia, ponieważ przycisk home przestał działać po wymianie ekranu, a także przestał działać nawet po przywróceniu ORYGINALNEGO ekranu razem z oryginalnym przyciskiem głównym!

Należy pamiętać, że wykonując naprawę dołożyłem najwyższej staranności i zweryfikowałem wszystkie połączenia oraz przewód elastyczny za pomocą mikroskopu o wartości 500 USD bez żadnych widocznych uszkodzeń. Mogę tylko wywnioskować, że przycisk home uległ jakoś uszkodzeniu wewnętrznemu podczas demontażu i / lub podczas pierwszego upuszczenia uszkodzenia ekranu.

Po przeczytaniu wszystkich tych wiadomości, oto kilka interesujących, które warto wypróbować. Nisko i oto drugie rozwiązanie faktycznie zadziałało !! Całkowicie wykręciłem tę pojedynczą śrubę, zrestartowałem telefon i przycisk Home zaczął działać idealnie.

27.06.2017 przez sam

Spróbuj wymienić górny kabel elastyczny kamery / głośnika / czujnika zbliżeniowego na nowy i wszystko powinno znowu działać poprawnie. Wydaje się to wadliwe, jeśli powoduje uruchomienie telefonu po podłączeniu. Możesz to zastąpić nowym i powinieneś wszystko naprawić.

31.05.2017 przez wygaszacze ekranu

Poluzowałem śrubę za środkiem przycisku home (przytrzymując ją do metalowego wspornika) i teraz magicznie działa. To może nie naprawić wielu z nich, ale zadziałało dla mnie. Właśnie dokręcałem tę śrubę, ale musiało być zbyt ciasno.

09.03.2018 przez billa.4you

Przedstawiciel: 151

Cześć chłopaki

Udostępniam tutaj moje doświadczenia z naprawami ekranu iPhone'a 7:

Do zeszłego tygodnia wykonałem 7-8 oryginalnych zespołów LCD Foxconn (i jeden odnowiony zespół), wszystko bez żadnego przycisku domowego lub innych problemów.

Do tego wszystkiego ponownie użyłem klawisza HB / Touch i wszystkich innych „małych części”, przenosząc je z pękniętych ekranów. NIE przeniosłem tylnej płyty, z przedłużaczem klucza HB,

Użyłem tylko BARDZO mało ciepła na dolnej części metalowej tylnej płyty LCD, aby klej uwolnił ekran LCD / dotykowy. Potrzebne jest bardzo mało ciepła, ponieważ materiał jest cienki i nagrzewa się w mgnieniu oka. Lepiej jest przyłożyć niewielką ilość ciepła niż ciągnąć za elastyczne kable.

ALE moja dobra passa nagle się skończyła ... Ta, którą dostałem w sklepie w zeszłym tygodniu, miała uszkodzony ekran ORAZ małe pęknięcie w szklanym krążku HB. HB był / nie żyje ... (również przed wymianą ekranu, o której klient zapomniał mi powiedzieć). Więc bez kliknięcia / bez dotyku.

Został upuszczony na chodnik z `` wysokości klatki piersiowej '', a telefon jest teraz bezużyteczny i nie mogę pomóc mojemu klientowi, z powodu tej podstępnej / dziecięcej polityki budowlanej firmy Apple, a ponieważ go upuścił, nie ma również żadnej gwarancji .

Rezultatem jest absurdalnie drogi „Jet Black - 256 GB” - mający zaledwie jeden miesiąc i gotowy do złomu.

Zdumiewa mnie to, że Apple nawet zadaje sobie trud poświęcania czasu i pieniędzy na celowe tworzenie kłopotów i irytacji dla swoich klientów, a następnie dla nas „naprawiaczy”. Zarabiają miliardy, więc naprawdę nie rozumiem. Może to być jeszcze bardziej irytujące niż „Błąd 53”, jeśli w jakiś sposób go nie naprawią w późniejszych wersjach IOS.

Właściwie mam nadzieję, że jest inne wytłumaczenie tego, ale nawet po poważnych spekulacjach nadal nie rozumiem, dlaczego HB mają być sparowane z płytami logicznymi? Niektórzy inteligentni specjaliści próbowali wyjaśnić, że „jest tak skonstruowany, aby trudniej było obejść funkcję Touch ID”. Ale dlaczego sparowanie konkretnego czytnika z tablicą miałoby to utrudniać. Masz tylko około 5 prób, dopóki iPhone i tak nie będzie wymagał kodu dostępu. Co więcej, zakładam, że „dane odcisków palców”, odczytane podczas konfiguracji, są przechowywane na płycie logicznej .. NIE w układzie scalonym na fleksie, a zatem cały pomysł parowania nie ma absolutnie żadnego sensu ... i tak nie dla mnie.

W efekcie tego wszystkiego plus brakujący mini jack, wystający obiektyw aparatu, niezgrabnie umieszczony klawisz uśpienia, monopol (i kilka innych niedogodności) zdecydowałem, że mój własny następny telefon będzie fling z marką, która ma „i” na końcu nazwy ... nie na początku!

Uwagi:

To nie jest rozwiązanie, to raczej rant.

28.02.2017 przez Ged

A przycisk home był wcześniej zepsuty, jak wspomniałeś, dlatego nie ma to nic wspólnego z naprawą.

28.02.2017 przez Ged

Łącze HB do tablicy musi być zaszyfrowane, aby mieć pewność, że dane nie zostaną odczytane przez złośliwy sprzęt lub oprogramowanie. Jednak Apple wybrał proste statyczne symetryczne szyfrowanie klucza zamiast złożonej, bezpiecznej, ale wymiennej konfiguracji klucza publicznego.

Z ich perspektywy „my” możemy to naprawić, więc można to naprawić. Nie obchodzi nas, co robią ludzie z zewnątrz.

28.02.2017 przez Tom Chai

Dzięki Tom ... za dodanie odrobiny sensu konstrukcji. Nie myślałem o tym… ale poważnie. Czy ktoś kiedykolwiek próbowałby ukraść dane o odciskach palców…? Trudno mi to sobie wyobrazić, ale oczywiście ... MOŻLIWOŚĆ istnieje, a dzięki „szalonemu super najwyższemu poziomowi bezpieczeństwa” Jabłka mogą po prostu chcieć to zablokować .. -)

02/03/2017 przez FIX4U.DK

@Ged:

Tak, byłem wtedy sfrustrowany ... i nigdy nie deklarowałem tego, co napisałem, jako rozwiązania. Napisałem nawet w pierwszej linijce, że „dzielę się swoimi doświadczeniami”, oczywiście w kwestii demontażu unikając uszkodzenia przedłużki HB… próbując w ten sposób pomóc innym użytkownikom… więc bardzo dziękuję za minus… Oczywiście myliłem się, zasłużyłem na minus i naprawdę cię szanuję za to, że tak mnie wyprostowałeś.

02/03/2017 przez FIX4U.DK

Przedstawiciel: 13

Naprawiam iPhone'a 7 plus i zmieniłem ekran, ponieważ oryginał był zepsuty, zachowując wszystkie inne oryginalne części, takie jak górna kamera / głośnik i przycisk Home, stwierdziłem, że po podłączeniu górnej kamery / głośnika do płyty głównej przycisk Home przestaje działać i na ekranie występuje około 5-10 sekund opóźnienia, przy odłączonym górnym aparacie / głośniku wszystko działa całkowicie dobrze bez opóźnień i mogę używać przycisku głównego całkowicie dobrze, próbowałem tego z oryginalnym zepsutym ekranem i tym samym problemem dzieje się z tym, mimo że wcześniej działało dobrze (digitizer był po prostu źle pęknięty), teraz również wymieniłem przycisk Home i kamerę / głośnik na nowe części i nadal mam ten sam problem.

Myślę, że ma to coś wspólnego ze sprzętem telefonu, ale nie jestem pewien, proszę o pomoc.

Uwagi:

Mam ten sam problem, czy znalazłeś jakieś rozwiązanie ???

03/07/2017 przez joseang860724

Po kilku próbach znalazłem problem i rozwiązanie, było położenie elastycznego kabla kamery, musisz włożyć złącze flex w pozycję z kablem w dół, jeśli podłączysz kabel w innym położeniu przycisk home przestać działać...

03/07/2017 przez joseang860724

Z mojego doświadczenia wynika, że ​​górny elastyczny kabel kamery / głośnika musi być podłączony, w przeciwnym razie przycisk Home będzie działać nieprawidłowo. Jednak po przeczytaniu wszystkich tych wiadomości, oto kilka interesujących, które warto wypróbować. Nisko i oto drugie rozwiązanie faktycznie zadziałało !! Całkowicie wykręciłem tę pojedynczą śrubę, zrestartowałem telefon i przycisk Home zaczął działać idealnie.

27.06.2017 przez sam

Spróbuj wymienić górny kabel elastyczny kamery / głośnika / czujnika zbliżeniowego na nowy i wszystko powinno znowu działać poprawnie. Wydaje się to wadliwe, jeśli powoduje uruchomienie telefonu po podłączeniu. Możesz to zastąpić nowym i powinieneś wszystko naprawić.

31.05.2017 przez wygaszacze ekranu

Poluzowałem śrubę za środkiem przycisku home (przytrzymując ją do metalowego wspornika) i teraz magicznie działa. To może nie naprawić wielu z nich, ale zadziałało dla mnie. Właśnie dokręcałem tę śrubę, ale musiało być zbyt ciasno.

09.03.2018 przez billa.4you

Przedstawiciel: 1,4 tys

Przycisk Początek na iPhonie 7 nie będzie działał, jeśli wymienisz nowy ekran. Jeśli ekran jest uszkodzony i chce, aby przycisk strony głównej działał, wyślij iPhone'a do sklepu Apple.

Uwagi:

Nieprawda ... musisz usunąć stary HB (ostrożnie!) Na nowy ekran. Proste badania mój przyjacielu :)

08/09/2017 przez Wes

co to jest HB?

26.08.2017 przez Sołtys 393

HB oznacza przycisk Home

27.08.2017 przez Kaye

Przedstawiciel: 49

Właściwie miałem ten sam problem. Próbowałem dostosować przycisk home intensywność, zmieniono szybkość klikania przycisku głównego i używa funkcji AssistiveTouch, aby obejść ten problem. I naprawdę mi się to udało.

Uwagi:

@Angela Derkel

02/05/2018 przez billa.4you

Przedstawiciel: 13

Mogę potwierdzić przynajmniej w tym jednym przypadku, że wymiana czujnika zbliżeniowego w iph 7 przywróciła przycisk Home z powrotem do pełnej funkcjonalności.

Przedstawiciel: 13

Aktualizacja - miałem ten sam problem z HB - naprawiłem własny ekran iPhone'a7 z ekranem iFixit (nie tani), ponownie użyłem mojego HB i mojego starego zestawu aparatu / głośnika. Touch ID działał, ale przycisk nie reagował. Usunięcie śruby z tyłu przycisku nie było rozwiązaniem. Przeszedłem przez DFU i dostałem „wirtualny” HB, który pojawia się na moim ekranie jako przycisk ducha. Mój identyfikator dotykowy otwiera ekran główny, a gdy chcę do niego wrócić z aplikacji, wystarczy dotknąć wirtualnego przycisku. To dziwna praca, ale działa.

Uwagi:

Aby przycisk wirtualnego domu był jeszcze łatwiejszy w użyciu, przejdź do Ustawienia> Ogólne> Dostępność> Wspomagający dotyk> Dostosuj, a następnie naciśnij „-” 10 razy, aby usunąć wszystkie funkcje, na koniec naciśnij „+” i dodaj tylko przycisk HOME. W ten sposób przycisk główny na ekranie będzie działał dokładnie tak samo, jak przycisk sprzętowy, bez dodatkowego bałaganu. )

08/10/2019 przez billa.4you

Dobra opcja, nie wiedziałem, dzięki za aktualizację

18.05.2020 przez Adam Maytrot

Dzięki, zaoszczędziłeś mi trochę pieniędzy

02/06/2020 przez Mikolaj Lukanovic

Przedstawiciel: 13

CZEŚĆ:

W moim przypadku była to przednia kamera / głośnik / flex czujnika, Po zmianie flexu przycisk home działa poprawnie.

Uwagi:

To dlatego, że wypuścili nowe przyciski domowe na rynku wtórnym dla iPhone7 i 8, które przywracają tylko funkcję domową, ale nie czujnik odcisków palców (ponieważ jest zaszyfrowany). To jest lepsze niż nic. )

Kupując jeden z tych nowych przycisków, znajduje się on w opisie lub cena przekracza 10 USD / przycisk. Stare tanie za 3 dolary nie działają.

05.03.2020 przez billa.4you

Po zmianie flexu przycisk home działa poprawnie.

Dzięki, mam ten sam problem

29.04.2020 przez Mikolaj Lukanovic

Czy masz jakiś poradnik, jak zmienić flex?

14.05.2020 przez Sander Imadlin

Przedstawiciel: 439

Spróbuj zamienić kabel łącza przycisku głównego na oryginalny na nowym ekranie. Jest pod sterowaniem na lcd

Uwagi:

Czy wiesz już, czy to rozwiązało problem?

26.10.2016 przez Gerroe

Zrobiłem to zauważyłem to po odłączeniu ekranu i podłączeniu go z powrotem w domu dno już nie działało miałem działającego iPhone 7 bez pęknięć ja po głowie wyjąłem ekran i tak naprawdę to w drugim i homebotton był nie działa w drugim telefonie z innym zestawem i dnem domu, gdy wyprzedziłem i wyjąłem go i umieściłem w oryginalnym iPhonie i oryginalnym ekranie, ale dno domu przestało działać na obu telefonach, co zrobić, co może to oznaczać jako naprawę sklep

delonghi ec155 woda nie wypływa

29.12.2016 przez Hector Batista

Problem z kablem elastycznym powrócił w 2016/2017 z niską jakością ekranów renowacyjnych. W dzisiejszych czasach zostało to posortowane mniej więcej. Aby uniknąć tego problemu, nie kupuj tanich ekranów `` budżetowych '' (20-30 USD), zamiast tego kup dobre rzeczy (40-50 USD). )

30.08.2018 przez billa.4you

Dziękuję za komentarz, myślę, że pomoże mi to rozwiązać problem z moim telefonem

05.04.2020 przez Zimbebabw Armete

Przedstawiciel: 49

Ktoś tego spróbuje, wykonaj kopię zapasową iPhone'a 7, wymień ekran na ekran z rynku wtórnego, zamknij go, a następnie przestaw w tryb DFU, pozwól mu się wyczyścić, a następnie przywróć go w trybie DFU. tylko zainteresowany, czy zastąpi oprogramowanie układowe i zaakceptuje nowy ekran i HB jako oryginał. Zrobiłbym to, ale nie mam iPhone'a 7 do testów.

Uwagi:

Nie, nie będzie. HB musi zostać zresetowany przez oprogramowanie serwisowe, wszelkie operacje na poziomie użytkownika po prostu nie działają. Zostało to udowodnione niezliczoną ilość razy, więc nie trać czasu i pieniędzy.

18.12.2016 przez Tom Chai

I znowu!!! dodać. Myślę, że będziesz potrzebować HB, aby przełączyć telefon w tryb DFU. Więc po zamianie HB nie działa, co oznacza, że ​​nie możesz ponownie wejść do DFU. To jest poważne. Nie trać czasu, jak @tomchai powiedział powyżej.

25.12.2016 przez Abdul Galib |

Na iPhonie 7 zamiast przytrzymywać przycisk Home, przytrzymujesz przycisk zmniejszania głośności w celu zresetowania, więc myśląc, że powinieneś być w stanie umieścić iPhone'a w DFU przy użyciu tej samej metody, nie próbowałem, ale po prostu myśląc, że to zadziała.

26.12.2016 przez DC LifeTech

Nie słyszałem, żeby to zadziałało. Ale jeśli nie wiemy, powinniśmy przynajmniej spróbować. Może to być sposób, w jaki firma Apple próbowała zablokować nam (mechanikom) możliwość pracy z tymi telefonami. Jak błąd 53

26.12.2016 przez iMedic

Tak, to niestety nie zadziała, telefon po prostu uruchomi się ponownie, a do tego potrzebujesz dokładnie tych samych części.

29.12.2016 przez MARIAN IGNAR

Przedstawiciel: 1

Czy ktoś znalazł niezawodne obejście lub może sprawdzić, czy ekrany zamienne nie będą działać. Nadal otrzymuję sprzeczne raporty. Niektórzy mówią, że przycisk nie działa, to po prostu zła naprawa, inni mówią, że Apple znowu jest w złym stanie.

Uwagi:

Wygląda na to, że wszystko powyższe ... jeśli przycisk home lub jego elastyczny kabel jest uszkodzony, oznacza to, że jest całkowicie zepsuty, bez zabrania go do sklepu Apple w celu wymiany.

Z drugiej strony może to być również spowodowane przedłużeniem elastycznego kabla głównego przycisku biegnącego z tyłu wyświetlacza LCD i / lub uszkodzonym elastycznym kablem kamery / głośnika na górze. Dlatego upewnij się, że dokładnie je wszystkie sprawdziłeś, zanim skorzystasz ze sklepu Apple.

Po przeczytaniu wielu sugestii, oto jedna, która wydała mi się interesująca. Nisko i oto, to rozwiązanie faktycznie zadziałało !! Całkowicie wykręciłem tę pojedynczą śrubę, zrestartowałem telefon i przycisk Home zaczął działać idealnie.

31.05.2017 przez wygaszacze ekranu

Poluzowałem śrubę za środkiem przycisku home (przytrzymując ją do metalowego wspornika) i teraz magicznie działa. To może nie naprawić wielu z nich, ale zadziałało dla mnie. Właśnie dokręcałem tę śrubę, ale musiało być zbyt ciasno.

10.03.2018 przez billa.4you

Przedstawiciel: 1

Rozwiązałem to. Niedawno miałem ten problem na iPhonie 7 Plus. Za pierwszym razem wymieniłem ekran dobrze. Wtedy zauważyłem, że czujnik wyłączający ekran podczas wykonywania połączenia nie działa.

Po ponownym otwarciu telefonu i złożeniu go z powrotem otrzymałem wiadomość, że przycisk Home może wymagać naprawy. Telefon był również niezwykle powolny. Nie działał przedni aparat ani czujnik. Wiele aplikacji przestało działać.

Z moim mikroskopem do naprawy elektronów mogłem zauważyć problem z płytą główną. Wymieniłem małe żetony i wszystko działało dobrze. Dało mi to kilka godzin burzenia głowy i dziurawienia królika.

Ten problem jest głównie spowodowany wadliwym ekranem, ale czasami może to być płyta główna.

Jestem właścicielem i prowadzę mały warsztat w Szwecji.

Uwagi:

Dobra robota Tony, niestety większość osób, a nawet sklepów nie ma sprzętu niezbędnego do wykonywania mikro-napraw na poziomie deski.

Może to być również spowodowane przedłużeniem elastycznego kabla przycisku głównego biegnącego z tyłu wyświetlacza LCD i / lub uszkodzonym elastycznym kablem kamery / głośnika na górze. Dlatego upewnij się, że dokładnie je wszystkie sprawdziłeś, zanim skorzystasz ze sklepu Apple.

Po przeczytaniu wielu sugestii, oto jedna, która wydała mi się interesująca. Nisko i oto, to rozwiązanie faktycznie zadziałało !! Całkowicie wykręciłem tę pojedynczą śrubę, zrestartowałem telefon i przycisk Home zaczął działać idealnie.

31.05.2017 przez wygaszacze ekranu

Poluzowałem śrubę za środkiem przycisku home (przytrzymując ją do metalowego wspornika) i teraz magicznie działa. To może nie naprawić wielu z nich, ale zadziałało dla mnie. Właśnie dokręcałem tę śrubę, ale musiało być zbyt ciasno.

10.03.2018 przez billa.4you

Przedstawiciel: 1

To coś innego, dzieje się coś innego. Ciągle mamy problem, że musieliśmy przestać naprawiać iPhone'a 7 w naszym sklepie. Bawiłem się dzisiaj z moim iPhone'em 7. Otworzyłem telefon pod kątem 140 stopni i nie robiąc nic więcej, odkładam go z powrotem i przycisk home przestaje odpowiadać. Odczytuje mój odcisk palca, ale nie ma kliknięcia.

Uwagi:

Naprawiłem wiele iPhone'ów 7 i 7 plus i nie miałem żadnych problemów.

Jeśli przycisk Home przestał odpowiadać po otwarciu go, albo uszkodziłeś kabel po prawej stronie telefonu.

Lub używasz zbyt dużo ciepła, jest mały chip, który znajduje się na flex przycisku home, jeśli jest uszkodzony, to Touch ID będzie nadal działał, ale normalna funkcja przycisku home nie będzie, będzie musiała zostać wymieniona, ponownie zbalansowana , a może nawet rozpłynie się.

Ale to jest coś, co robisz.

29.07.2017 przez Ged

Chyba zrobiłem dzisiaj 2 7 plus, nie spieszyłem się z tym. Wyszło naprawdę dobrze.

Myślę, że muszę być naprawdę ostrożny

29.07.2017 przez ABDULLAH FARRUKH

Jego oprogramowanie Apple. Zrobiłem wszystkie sugestie, ekran premium, cykl zasilania, przywrócenie, ponownie użyty fabryczny kabel taśmowy, inne ekrany itp. Bez radości. Pozwolił na aktualizację z 10.3.2 do 10.3.3 i voila! To wszystko działa.

Zalecenie: nie zezwalaj na zasilanie telefonu przy odłączonym sprzęcie i zachowaj oryginalny przycisk Home. Sprzęt był w porządku. Wygląda na to, że telefon wykrył, że został otwarty i / lub wymieniony sprzęt, i wpadł w kłopoty. Bez wątpienia Apple będzie twierdzić, że jest to kwestia bezpieczeństwa, prawdopodobnie bezpieczeństwo naprawy $$$$.

01/08/2017 przez Tom H.

Miałem tę samą frustrację, gdy miałem 5 iPhone'ów 7 z rzędu, używając drogich ekranów OEM za 50 USD.

Po wielu badaniach natknąłem się na sugestię, która wydała mi się interesująca. Nisko i oto, to rozwiązanie faktycznie zadziałało !! Całkowicie wykręciłem tę pojedynczą śrubę, zrestartowałem telefon i przycisk Home zaczął działać idealnie.

31.05.2017 przez wygaszacze ekranu

Poluzowałem śrubę za środkiem przycisku home (przytrzymując ją do metalowego wspornika) i teraz magicznie działa. To może nie naprawić wielu z nich, ale zadziałało dla mnie. Właśnie dokręcałem tę śrubę, ale musiało być zbyt ciasno.

14.03.2018 przez billa.4you

Przedstawiciel: 85

Moje doświadczenie w tym jest dwojakie ... albo łamiesz HB, albo ekran jest uszkodzony. Spośród setek, które zrobiłem, są to jedyne dwa problemy, jakie widziałem. Myślałem, że mam zepsuty HB podczas jednej z ostatnich napraw, wypróbowałem 5 różnych ekranów i poddałem się. Okazuje się, że miałem złą partię ekranów innych niż OEM, które miały wadliwy flex (poważny pech!).

Po prostu uważaj przy usuwaniu HB (delikatnie podważ trochę w prawo, ale spray iso i karta do gry i wychodzi ładnie, uważaj na układ scalony u10 (duży ic w środku HB), można go wymienić, ale potrzebujesz umiejętności!

Zdobądź wysokiej jakości ekrany, wiem, że ludzie lubią maksymalizować zyski, taniąc na ekranach, ale nie jest to tego warte dla ip7 w obecnym stanie, w końcu przenosisz HB bardziej, co powoduje dodatkowe obciążenie już słabego kabla. Od teraz przechodzimy do renowacji oryginalnych wyświetlaczy LCD i mamy świetne wyniki, około 95% wszystkich ekranów działa idealnie.

Nie widziałem żadnych problemów ani z SW, ani po prostu otwierając je, IMO to tylko mity na temat złych napraw.

Uwagi:

+1. Jeśli iPhone nie działa poprawnie po wymianie ekranu, przycisk Home jest uszkodzony z powodu naprężenia kabla podczas odłączania. LUB masz zły flex na ekranie. Ponadto wyłącz iPhone'a podczas serwisowania!

15.10.2017 przez Richarda Rosenbergera

Przedstawiciel: 1

Pęknięty mój ekran i7. Otworzyłem ekran i zdałem sobie sprawę, że wymagało to dużo więcej wysiłku niż w przypadku innych iPhone'ów. Z powrotem odkładam ekran. Teraz przycisk Home nie zostanie zainicjowany.

Jakieś sugestie?

Przedstawiciel: 1

Problem polega na tym, że przycisk Home i7 po rynku nie może działać, przynajmniej dla mnie wypróbowałem kilka z nich, ale bez sukcesu.

Uwagi:

Problem polega na tym, że przyciski domowe po rynku nie mogą działać dla i7, przynajmniej dla mnie wypróbowałem kilka z nich i nic.

24.08.2017 przez Omar

Przedstawiciel: 23

wymieniam ekran, przycisk home działa, ale skanowanie Touch ID nie działa, jakieś wskazówki?

Przedstawiciel: 1

Cześć, zmieniłem kompletną przebudowę ip6 na nową tylną obudowę, wszystkie wstążki zamienione z oryginalnego ekranu Apple pod metalową płytą i oryginalny przycisk Home został przeniesiony. HB działa, ale nie rozpoznaje skanera linii papilarnych. mała kwadratowa płytka pod złączem, którą łączy złącze HB z ekranem, jest pod taśmą ekranu. czy to prawda? Zaktualizowałem iOS, ale nie ma pierwszeństwa. Szczerze mówiąc, nie przeszkadza mi to, ponieważ nadal mogę wprowadzić 4-cyfrowy kod dostępu, aby otworzyć telefon. Myślę o zrobieniu tej samej aktualizacji do niebieskiego lub czerwonego pościgu wstecznego dla mojego ip7, ale później czytam wszystkie posty Jestem zmęczony otwieraniem ip7 teraz na wypadek, gdyby HB przestał działać w ogóle. to jest tylko dlatego, że mój telefon jest inny, a nie z powodu uszkodzenia. wszelkie informacje na temat tego uaktualnienia, więc mam sprawny HB raz zrobiony i na co uważać.

Aktualizacja (01.05.2018)

.

Przedstawiciel: 23

Po prostu zaktualizuj lub przywróć iOS.

To dla mnie pomoc.

Przedstawiciel: 1

ROZWIĄZANIE PRZYCISKU HOME !!

Miałem ten sam problem z przyciskiem głównym, co wielu z was, z 5 iPhone'ami 7 z rzędu, podczas gdy korzystałem z drogich ekranów OEM o wartości 50 USD.

Po wielu badaniach natknąłem się na sugestię, która wydała mi się interesująca. Nisko i oto, to rozwiązanie faktycznie zadziałało !! Po prostu poluzowałem śrubę z tyłu przycisku głównego, który trzyma go na metalowym wsporniku, ponownie uruchomiłem telefon i przycisk home zaczął działać idealnie.

Wszystkie kredyty trafiają do:

31.05.2017 przez wygaszacze ekranu

Poluzowałem śrubę za środkiem przycisku home (przytrzymując ją do metalowego wspornika) i teraz magicznie działa. To może nie naprawić wielu z nich, ale zadziałało dla mnie. Właśnie dokręcałem tę śrubę, ale musiało być zbyt ciasno.

Co ma sens, ponieważ lekkie wypaczenie czujnika dotykowego może spowodować jego awarię, tworząc wszystkie przerażające problemy z dotykiem. Teraz mogą istnieć również inne przyczyny, takie jak tani / niskiej jakości ekran zastępczy (nie bądź tani! Lol), zepsuta wstążka lub uszkodzone oprogramowanie, które można dość łatwo rozwiązać, ale poluzowanie śruby przycisku głównego powinno być próbował najpierw. :)

Uwagi:

Nie ma problemu i zaufaj mi, nawet jeśli chodzi o tę technologię od 1999 roku, byłem tym problemem przez długi czas. Wygląda na to, że przyczyną może być zerwana taśma (zarówno górny, jak i dolny czujnik) lub po prostu zbyt dokręcona śruba czujnika dotyku, zakłócająca jego normalne działanie. I powód, dla którego dotyk jest zsynchronizowany z płytą główną, jest poza mną, myślę, że to po prostu głupie i monopolistyczne. To nie jest tak, że ktoś będzie przylutował przewody, żeby ukraść twój odcisk palca. lol

31.03.2018 przez billa.4you

Przedstawiciel: 13

Miałem ten problem z uszkodzonym iPhone'em 7 Plus, który kupiłem z uszkodzonym ekranem. Telefon działał idealnie z pękniętym ekranem, w tym przyciskiem głównym i identyfikatorem dotykowym, ale kiedy wymieniłem ekran do kopiowania, przycisk główny i identyfikator dotykowy nie działały, więc umieściłem części z powrotem na starym oryginalnym ekranie i oba działały . Następnie kupiłem oryginalny odnowiony wyświetlacz LCD z innego sklepu z częściami i zarówno przycisk domowy, jak i identyfikator dotykowy działały.

Jest to związane ze sprzętem. Dla iPhone 7 / 7plus polecam używanie wyższej klasy LCD zamiast taniej kopii. Ten problem może również wystąpić, jeśli byłeś zbyt szorstki z samym przyciskiem Home, więc upewnij się, że go podgrzejesz przed wyjęciem z oryginalnego wyświetlacza LCD.

Uwagi:

Miałem ten sam problem z przyciskiem głównym, co wielu z was, z pięcioma iPhone'ami 7 z rzędu podczas korzystania z drogich ekranów OEM o wartości 50 USD, ale to nie była prawdziwa przyczyna.

Po wielu badaniach natknąłem się na sugestię, która wydała mi się interesująca. Nisko i oto, to rozwiązanie faktycznie zadziałało !! Po prostu poluzowałem śrubę z tyłu przycisku głównego, który trzyma go na metalowym wsporniku, ponownie uruchomiłem telefon i przycisk home zaczął działać idealnie.

Wszystkie kredyty trafiają do:

31.05.2017 przez wygaszacze ekranu

Poluzowałem śrubę za środkiem przycisku home (przytrzymując ją do metalowego wspornika) i teraz magicznie działa. To może nie naprawić ich wszystkich, ale zadziałało dla mnie. Właśnie dokręcałem tę śrubę, ale musiało być zbyt ciasno.

Co ma sens, ponieważ lekkie wypaczenie czujnika dotykowego może spowodować jego awarię, tworząc wszystkie przerażające problemy z dotykiem.

Teraz mogą istnieć również inne przyczyny, takie jak tani / niskiej jakości ekran zastępczy, zepsuta wstążka lub uszkodzone oprogramowanie, które można dość łatwo rozwiązać, ale najpierw należy wypróbować poluzowanie śruby przycisku głównego. :)

31.03.2018 przez billa.4you

Przedstawiciel: 1

*** WRESZCIE ROZWIĄZANIE, KTÓRE ROZWIĄZUJE PROBLEM Z CZUJNIKIEM DOTYKU !! ***

Chłopaki, miałem tę samą frustrację z pięcioma różnymi iPhone'ami 7, używając drogich ekranów OEM o wartości 50 USD, więc nie zawsze to ekran powoduje problem.

Po przeczytaniu wszystkich tych wiadomości, oto kilka interesujących, które warto wypróbować. Nisko i oto drugie rozwiązanie faktycznie zadziałało !! Całkowicie wykręciłem tę pojedynczą śrubę, zrestartowałem telefon i przycisk Home zaczął działać idealnie.

27.06.2017 przez sam

Spróbuj wymienić górny kabel elastyczny kamery / głośnika / czujnika zbliżeniowego na nowy i wszystko powinno znowu działać poprawnie. Wydaje się to wadliwe, jeśli powoduje uruchomienie telefonu po podłączeniu. Możesz to zastąpić nowym i powinieneś wszystko naprawić.

31.05.2017 przez wygaszacze ekranu

Poluzowałem śrubę za środkiem przycisku home (przytrzymując ją do metalowego wspornika) i teraz magicznie działa. To może nie naprawić wielu z nich, ale zadziałało dla mnie. Właśnie dokręcałem tę śrubę, ale musiało być zbyt ciasno.

Co ma sens, ponieważ lekkie wypaczenie czujnika dotykowego może spowodować jego awarię, tworząc wszystkie przerażające problemy z dotykiem.

Należy również podłączyć górny elastyczny kabel kamery / głośnika, w przeciwnym razie przycisk Home będzie działać nieprawidłowo.

Podsumowując, używaj tylko wysokiej jakości ekranów (nie bądź tandetny! Lol) i nie dokręcaj zbyt mocno pojedynczej śruby z tyłu czujnika dotykowego. Co ma sens, ponieważ lekkie wypaczenie czujnika dotykowego może spowodować jego awarię, tworząc wszystkie przerażające problemy z dotykiem.

Uwagi:

@Anwar Zakir

18.04.2018 przez billa.4you

@Baladeva Ratna

02/05/2018 przez billa.4you

Tak, zawsze kupuj części najwyższej jakości ...

21.05.2018 przez Flica Hussey

Uwaga: jeśli prowadzisz warsztat naprawczy, nie bój się poprosić o uczciwą cenę zamiast okazyjnej ceny w piwnicy za swoje części i usługi. Korzystając z dobrej jakości ekranu, możesz śmiało zaoferować roczną gwarancję, podczas gdy inny facet z ulicy nie będzie w stanie tego zrobić ze swoimi tandetnymi ekranami lub zepsują się w mgnieniu oka. Większość klientów pamięta, kiedy mają dobre części i serwis)

14.08.2018 przez billa.4you

@ Alex Sander

Cóż, Alex, wiele `` tanich '' spłacanych sklepów używa części ze śmieci i nie zdają sobie sprawy, że będzie to ich kosztować więcej w dłuższej perspektywie, niż kupowanie przede wszystkim dobrej jakości. Nawet jeśli dostawca wymieni go, czas i wysiłek potrzebny na zapakowanie go, napisanie notatki, wysłanie, śledzenie, czekanie, będzie kosztować więcej.

Każdego dnia klienci przychodzą do mojego sklepu całkowicie zniesmaczeni naprawą w centrum handlowym wykonującą tego rodzaju bzdury. Myślę, że źle dla nich, dobrze dla mnie. )

31.08.2018 przez billa.4you

Przedstawiciel: 1

Więc kupuję iPhone'a 7 z zepsutym ekranem i przyciskiem Home, więc jakie narzędzia i części muszę kupić? Czy ktoś może mi pomóc?

Uwagi:

To pytanie w stylu: „Właśnie kupiłem samochód, który uległ wypadkowi, jakie części i narzędzia potrzebuję, aby to naprawić?” Z pewnością nawet nie pomyślałbym o naprawie rozbitego samochodu, więc w tej notatce prawdopodobnie lepiej zabrać go do lokalnego profesjonalnego sklepu telefonicznego. Czasami jest to wyzwanie nawet dla profesjonalistów, którzy robią to od lat, a co dopiero dla kogoś, kto pyta, jakie części i narzędzia będą potrzebne. To naprawdę nie kosztuje tak dużo (mniej niż sto) i pozwoli Ci zaoszczędzić mnóstwo bólu głowy. Tylko sugestia, robisz, co chcesz.

10/09/2018 przez billa.4you

Przedstawiciel: 1

Myślę, że to nowe rozwiązanie dla przycisku home Iphone 7

https://youtu.be/JV6tl04-Rdk

https: //www.unionrepair.com/new-charging ...

Przedstawiciel: 1

mój telefon 7 plus do domu klucz nie działa po ekran zastąpienie jak rozwiązać ten problem

Przedstawiciel: 325

Albo taśma przycisku home na nowym ekranie nie działa - albo kabel w przycisku jest uszkodzony. Jeśli to taśma na ekranie - użyj innego ekranu, jeśli jest to rozdarcie elastycznego przycisku homebutton, jest problem. Tylko Apple może zastąpić przyciski homebuttons w iPhonie 7/8. Jednak ostatnio „wynaleziono” rozwiązanie, które porusza się wokół jabłek. Możesz kupić nowy chargeflex, w którym znajduje się nowy przycisk home, który ominie kontrolę sprzętu podczas uruchamiania i sprawi, że będziesz korzystać z telefonu. Jednak bez identyfikatora dotykowego iw niektórych przypadkach port błyskawicy nie będzie działał również z zestawami słuchawkowymi .. :)

Przedstawiciel: 1

Więc zaktualizuj… moja córka upuściła iPhone'a 7Plus i ekran się rozbił. Wymieniłem go na zestaw do wymiany ekranu od jednego wymieniłem wszystko oprócz przycisku home. Ani funkcjonalność, ani skan linii papilarnych nie działały. Rozebrałem go i kilkakrotnie sprawdziłem połączenia, ale bezskutecznie. Jakieś trzy tygodnie później upuściła go ponownie i pobiła, a moja pewność siebie zmiażdżyła. Zaniosłem go do kiosku naprawczego w centrum handlowym i wymienili ekran i teraz wszystko działa? Więc nie jestem pewien, co go naprawiło lub dlaczego wcześniej nie działało.

Uwagi:

szczerze mówiąc, najprawdopodobniej był to ekran, z którego korzystałeś. Pracuję w warsztacie naprawczym i przeżywamy około stu tygodniowo. losowo będziemy mieć zupełnie nowe ekrany, które albo nie rozpoznają przycisku głównego, albo spowodują uruchomienie pętli urządzenia. potwierdzamy, testując ten sam ekran na innych urządzeniach. zamień ekran na inny i działa dobrze. Nasza teoria mówi, że jest to kabel prowadzący ze złącza przycisku głównego do płyty głównej. może załamanie lub po prostu zła wstążka. tak czy inaczej zdarza się to często w przypadku kilku producentów ekranów. id szukać zwrotu pieniędzy na tym ekranie, który pierwotnie próbowałeś, gdyby to był ja.

02.04.2019 przez Chris k

Transmisja telewizyjna vizio jako niezabezpieczony hotspot Wi-Fi

Przedstawiciel: 1

Cześć wszystkim, też przechodzę przez ten ból w a ** ... kilka dni temu wymieniłem zepsuty ekran na niezbyt dobry nowy i przetestowałem go (niestety bez natychmiastowego instalowania przycisku Home), aby sprawdzić, czy działa. Kiedy zobaczyłem, że działa, zainstalowałem przycisk Home na nowym ekranie, starając się być tak delikatny, jak to tylko możliwe, a telefon dał mi komunikat o błędzie Touch ID. Więc włożyłem przycisk Home z powrotem do zepsutego ekranu, ale zauważyłem dziwne zachowanie: ekran dotykowy nie reagował (a przycisk Home już nie działał). Po kilku próbach zauważyłem, że jeśli złącze ekranu po prawej stronie jest podłączone, ekran dotykowy nie reaguje, z podłączeniem przycisku głównego lub bez niego. Jeśli podłączone jest tylko lewe złącze ekranu, działa ekran dotykowy, ale nie przycisk ekranu głównego. Na nowym ekranie ekran dotykowy działa z podłączonymi wszystkimi dwoma złączami, ale przycisk ekranu głównego nie działa. Czy ktoś z was doświadczył czegoś takiego? Dzięki!

Uwagi:

Mogę się z tobą zgodzić, to samo stało się ze mną dwa dni temu - (smutna buźka)

20.05.2020 przez Jerry Mindful

Albert