Złącze Magsafe Spalanie podczas ładowania

MacBook Pro 15 'Unibody w połowie 2009 r

Wydano w czerwcu 2009 r. / 2,66, 2,8 lub 3,06 GHz Core 2 Duo



Przedstawiciel: 117



Wysłano: 01.12.2015



Złącze MagSafe bardzo się nagrzewa, dlaczego tak jest?



Ja też mam problem ze złączem Magsafe 1 o mocy 85 W, które bardzo się nagrzewa, ładując MBP, gdy jest włączony i otwarty, lub gdy jest zamknięty i hibernuje. Złącze jest chłodne, gdy ładowanie jest wyłączone. Aby wyeliminować problem Magsafe, testuję z nowym oryginalnym egzemplarzem - te same wyniki. Bateria jest nowa.

Spośród 5 pinów wewnątrz (starego) złącza Magsafe i płytki wejściowej DC (gdzie Magsafe magnetycznie łączy się z MBP) pierwszy i ostatni pin jest czarny, a nie błyszczący mosiądz. Czasami muszę potrząsnąć złączem, zanim zapalą się zielone i pomarańczowe światła. Spróbuję wyczyścić styki alkoholem izopropylowym i poinformuję, czy przebarwienia znikną.

Czy problem może dotyczyć karty wejściowej Magsafe DC? Skąd mam pewność? Co się stanie, jeśli po prostu nadal będę używać nowego Magsafe ze starą płytą i zignoruję gorące złącze?



Dzięki za wsparcie.

Uwagi:

mój też był. zbyt dotykany, by go nawet dotknąć. więc odłączyłem to. wyczyściłem złącza starą szczoteczką do zębów i zauważyłem, że jedno ze złączy było już lekko wciśnięte. pchnąłem go i nie wskoczył z powrotem na swoje miejsce, więc stuknąłem w sejf na stole, aby spróbować go wypchnąć. i zobaczyłem, że tak się stało. brud i brud mogą być winowajcami. ponownie go załączyłem. teraz znowu się ładuje ... nagrzewa się tak samo, ale nie tak jak wcześniej. Wygląda na to, że muszę wtedy kupić nowy magsafe.

21.11.2016 przez fernandezemg

Ja też mam problem z rozgrzaniem złącza Magsafe. Moje obserwacje i analizy to:

Styki 2 i 4 na karcie wejścia prądu stałego (drugie z każdej strony) są czarne. Styki 2 i 4 złącza Magsafe są wciśnięte i nie są całkowicie wysunięte. stąd te styki, dotykając złącza DC-in Board, nie zapewniają pełnego kontaktu. Tworzą luźny kontakt, co z kolei powoduje wyładowanie łukowe / iskrzenie, które generuje ciepło, które rozgrzewa Magsafe. Jest to typowe zjawisko, które można zobaczyć na wtyczkach domowych, które ulegają stopieniu i spaleniu. Kiedyś wyczyściłem obie strony alkoholem i system działał przez jakiś czas.

Inną rzeczą jest to, że gdy baterie się starzeją, potrzebują więcej prądu do ładowania. Co więcej, jeśli używasz MBP i jednocześnie go ładujesz, będzie to wymagało dodatkowego prądu. Tyle dodatkowego prądu przepływającego przez złącze musi się nagrzać.

Moim zdaniem, jeśli kołki Magsafe nie są wciśnięte, całkowicie wysunięte i mocno stykają się z płytką wejściową DC, problem został rozwiązany w 90%.

ps3 nie może uruchomić odpowiedniej pamięci systemowej

05/10/2017 przez Liaqat ali khan

Ja też to miałem. Podczas sprawdzania wiadomości e-mail Zauważyłem, że ładowanie było powolne, odczułem port ładowania i był bardzo gorący. Lekko wepchnąłem złącze wtykowe, poruszając rogiem caddy, aby zapewnić połączenie i pozwolić punktom połączeń na uporządkowanie się i wszystko wróciło do normy. Oczyszczę styki, kiedy będę miał okazję.

05/08/2019 przez nick DiFerdinando

Za każdym obrazem kryje się historia, jednak większość aplikacji działających w tle nie polega po prostu na przekazywaniu pięknych zdjęć do gadżetów. Tła z TapDeck naprawdę pomogą Ci znaleźć nową substancję bezpośrednio na wyprodukowanym ekranie głównym. Dostajesz do duchownego swoje tło z ponad 500 marek, takich jak National Geographic i ESPN, tak samo jak wybierasz punkty i powtarzanie się, że twoje tło jest ożywione. W momencie, gdy zdjęcie staje się ekstrawaganckie, po prostu `` przesuń palcem w górę '', aby przejrzeć artykuł.

Szukaj tutaj: http: //www.prodigitalweb.com/10-best-fre ...

09.01.2020 przez wallpaperappps

Podobnie jak w moim modelu A1286, robi się coraz cieplej, a kiedy uruchamiam aplikację lub otwieram plik, działa ona jak w zwolnionym tempie ... Moja klawiatura nagle zachowuje się jak wpisywanie różnych znaków ... Co się stało? PLS POMOCY!

23.03.2020 przez Romel Conquilla

12 odpowiedzi

Wybrane rozwiązanie

Przedstawiciel: 409 tys

Aby rozpocząć, musisz wymienić uszkodzoną płytkę DC-in. Ale podejrzewam, że masz tutaj głębsze problemy.

Twój zasilacz MagSafe jest prawdopodobnie uszkodzony. Czy przewód jest uszkodzony? Sznurek musi być gładki na całej swojej długości, a końce nie postrzępione ani nierówne. Są to oznaki zwarcia w przewodzie.

Następną kwestią jest sama płyta logiczna, miejmy nadzieję, że obwód SMC nie został uszkodzony, ale obwód ładowania mógł mieć.

Pobierz tę małą aplikację, aby zobaczyć, co się dzieje: CoconutBattery . Opublikuj zrzut ekranu w swoim pytaniu o to, co pokazuje, abyśmy mogli to również zobaczyć.

Uwagi:

Bardzo dziękuję Dan.

Mój zasilacz Magsafe jest fabrycznie nowy - rozpakowany 2 dni temu.

Bateria, którą wymieniam, ma mniej niż rok - 41 cykli. Ładuje i rozładowuje się w porządku. Mam aplikację o nazwie Kondycja baterii. Mam problem z dopasowaniem mojego zrzutu ekranu do minimalnych wymagań dotyczących obrazu (jak to zrobić?), Więc oto, co mówi aplikacja

orignal max pojemność - 6900 mAh / prąd Max 6890 mAh /

Stan zdrowia OSx - dobry /

cykle-41 /

wiek - 11,7 miesiąca /

temperatura - 30,8'C / 87,5'F /

pobór mocy 27,8 W /

Zużycie mAh (w czasie rzeczywistym) 2381 mAh /

mam nadzieję że to pomoże. Tak, skłaniam się również ku wymianie płyty DC-in, ale nie znajduję poradnika dla tego konkretnego modelu. Poza tym cały proces wydaje się zniechęcający. Obawiam się, że nigdy nie jestem facetem od napraw, chociaż mocno wierzę w tę filozofię :-)

02.12.2015 przez vignesheswar

Chociaż ta praca jest większa niż większość, musisz zacząć od niej. Przepraszam chłopaka - {

03.12.2015 przez I

:-) Chyba masz racje. Tx Dan.

MacBook Pro Unibody 13 'i 15' MagSafe DC-In Board

Nie znajduję instrukcji wymiany dla tego konkretnego modelu. Jakieś zasoby, do których możesz mi wskazać?

12.04.2015 przez vignesheswar

Również - z powyższego wnioskuję, że wykluczasz jakiekolwiek problemy z adapterem Magsafe, baterią, płytką logiczną i układem SMC (?).

12.04.2015 przez vignesheswar

Nie, tak jak powiedziałem, musisz zacząć od tego, co najbardziej oczywiste, a następnie przejść do przodu. Twój system za bardzo się zużywa, dlatego ładowarka się przegrzewa. Musisz usunąć wszystko, co jest rezystancyjne, pierwszą rzeczą jest tutaj wbudowany DC z uszkodzonymi stykami. Czy to jedyna rzecz, której nie wiem. Oto przewodnik: MacBook Pro 15 'Unibody z połowy 2009 r. Wymiana płyty głównej MagSafe DC-In

12.04.2015 przez I

Przedstawiciel: 97

Cześć,

Chcę tylko zamieścić tutaj swoją odpowiedź, ponieważ może to pomóc tobie lub komuś innemu.

Miałem dokładnie ten sam problem. Złącze ładowania bardzo się nagrzewa, ale nie tylko, trzeba je za każdym razem przycinać, aby zobaczyć pomarańczowe światło i wskaźnik ładowania na pasku narzędzi.

Właściwie pomyślałem, że może to być problem mojej baterii lub mojej ładowarki i że być może będę musiał udać się do sklepu Apple, aby go zdiagnozować i zmienić.

Ale zanim poszedłem, pomyślałem, żeby sprawdzić youtube i spróbować naprawić to samodzielnie, jeśli to możliwe. Jak się okazuje, było to absurdalnie proste rozwiązanie.

Po prostu wyczyść styki złącza i port w laptopie! Tak proste jak to!!

Sony Vaio nie włącza się

Oto film, który mi pomógł: https: //www.youtube.com/watch? v = xm-b01cN ...

Mam nadzieję, że to komuś pomoże :)

Uwagi:

U mnie też to zadziałało. Szczoteczka dobrze się tam trzyma i dobrze czyści.

02/09/2018 przez Nathan Gearing

Cieszę się, że to pomogło!

02/09/2018 przez Mohammed Furqan

Zanim zrobisz cokolwiek innego… na przykład wyczerpanie się i kupienie nowej ładowarki lub nowego laptopa… ..próbować wyczyścić styki złącza i portu w laptopie. Używana końcówka Q i alkohol do wycierania. Byłem zaskoczony, jak brudne były te powierzchnie. Problem rozwiązany. Dobre połączenie, lampka ładująca działa, a złącze ledwo się nagrzewa

11.02.2019 przez Leslie Firth

thanx @fernandezemg pomogło mi przywrócić normalne działanie mojego magsafe, po prostu usuwając brud

06.03.2018 przez Ayush goyal

Bardzo pomogła szczoteczka do zębów, mała ściereczka.

14.05.2020 przez kcpidugu18

Przedstawiciel: 47

Pierwszym krokiem do wykonania jest sprawdzenie, czy Megasafe ma problem z kontaktem z portem systemowym, do którego jest podłączony. Znalazłem ten problem wcześniej i zauważyłem, że niektóre szpilki Megasafe są wgniecione i zauważyłem, że zarówno Megasafe, jak i port są zabrudzone, więc wyczyściłem oba za pomocą etylenu (rozcieńczalnika) i zaczęło działać prawidłowo.

Uwagi:

Cześć przyjacielu,

Przeczytałem Twój post w całości. Naprawdę uważam, że Twoje treści są najwyższej jakości. To sprawia, że ​​przekazuję Ci taką opinię za pracę, którą wykonałeś na swojej stronie. Bardzo się cieszę, że mogę tu być i przeczytać Wasze treści. kontynuuj zabójczą pracę. Jestem naprawdę zdumiony, że często udostępniam dużo ciekawsze treści na swojej stronie. informuj mnie o wielu nowych rzeczach i treściach opartych na wiedzy

najlepszy popcorn na gorące powietrze

Twoje zdrowie

Dzięki

20.05.2020 przez issac.spear

Przedstawiciel: 193


Myślę, że masz zły kontakt ze stykami w ładowarce lub porcie ładowania w laptopie, sugeruję użycie gumki do wyczyszczenia tych styków w porcie ładowania.

Gumka pomaga mi usunąć tlenki ze styków

Uwagi:

Miałem ten sam problem z poczerniałymi środkowymi pinami i próbowałem wyczyścić itp. Stara bateria. Wtyk zbyt gorący, aby go dotknąć. U mnie zadziałało bardzo lekkie przeszlifowanie czoła złącza (nie szpilek), aby wyrównać czoło (usunąć nacięcia i krawędzie). Koniec z przegrzaniem. Wydaje mi się, że zdejmując tak niewiele z magnetycznej powierzchni łączącej złącza, kiedy laptop zaczyna magnetycznie zatrzasnąć się, udaje mu się uzyskać znacznie lepsze połączenie ze stykami zasilania.

18.02.2019 przez VENKATA PERI

Naprawdę potrzebujesz nowej karty DC-In

26.03.2019 przez I

Przeczytałem wszystkie odpowiedzi i komentarze i uznałem, że ten jest najprostszy i najbardziej pomocny. Trochę przestraszyłem się, kiedy przeczytałem pierwszy. Słyszałem wcześniej o używaniu alkoholu lub szlifowaniu styków, ale wow, gumka działała całkiem dobrze. Moje kontakty po stronie laptopa miały czarne pierścienie, które znikały po kilku potarciach gumki. Nie musiałem się martwić o znalezienie końcówki Q i alkoholu, znalezienie odpowiedniego ziarna papieru ściernego lub martwienie się o uszkodzenie styku poprzez zeskrobanie go czymś metalowym. Najlepsza odpowiedź.

28.04.2019 przez Scott S.

Briggs i Stratton wydmuchują olej z wydechu

Sczerniały i zagłębiony trzpień jest zerodowany, a nie wciśnięty w wyniku wyładowania łukowego. Musisz wymienić kartę wejściową DC i prawdopodobnie adapter Magsafe. Miałem ten problem i jego rozwiązanie wymagało wymiany płytki wejściowej DC i adaptera Magsafe (obciążenie cieplne ostatecznie degraduje izolację na przewodzie w pobliżu wtyczki). Wymieniłem też baterię komputera.

28.06.2019 przez John Henry

Przedstawiciel: 1

Kupiłem trzy zupełnie nowe adaptery MagSafe 2 bezpośrednio od Apple i wszystkie stają się gorące. Jest tak gorąco, że czuję, że mógłby zapalić ogień, gdyby był na papierze, a nawet na dywanie.

Czy ktoś może również wyjaśnić, co Liaat nie miał na myśli, kiedy powiedział: „Moim zdaniem, jeśli szpilki Magsafe nie są wciśnięte, całkowicie wysunięte i mają mocny kontakt z płytką wejściową DC, problem został rozwiązany w 90%”. Nie jest jasne, czy ma na myśli, że szpilki powinny być wsunięte, czy wyskakujące. Który to jest?

Uwagi:

moje też, a ładowarka jest fabrycznie nowa? Czy ktoś może mi powiedzieć, jakie rozwiązanie mam macbook pro retina 15 cali, a ładowarka to Magsafe 2 85W

03/10/2018 przez Panet HD-Live

Gorąca ładowarka to często zużyte złącze MagSafe w systemie. Wymień!

28.06.2019 przez I

Przedstawiciel: 1

Skończyło się na wymianie portu na płycie głównej Magsafe DC. Nie był to tak trudny proces, jak myślałem i ponownie używam mojego Maca, aby odpowiedzieć na ten wątek. Skończyło się na wymianie również złącza Magsafe. Poparzyłem to tak mocno i spaliłem, że bałem się go użyć bez wymiany złącza. Ostatecznie właśnie połączyłem nowy przewód złącza ze starym, więc teraz mój kabel jest prawie dwa razy dłuższy.

Przedstawiciel: 1

Jeśli jesteś ostrożny przy wydawaniu dużej ilości przenośnych informacji z zawsze odświeżającym tłem na żywo, w tym momencie powinieneś wypróbować generator tła, taki jak Tapet. Wykorzystuje matematykę do tworzenia nowych przykładów uwzględniających Material Design i planów cieniowania '' aplikacje do tapet '' na gadżecie, dzięki czemu ekran główny będzie się rozwijał w każdym przypadku, gdy zostaniesz rozłączony. Powinieneś po prostu wybrać przykład startowy, odcienie i interim między każdym nowym obrazem, a aplikacja zacznie go od tego momentu. Za 4 USD możesz nawet wykorzystać te tła jako ekran blokady, jeśli używasz Androida Nougat.

Przedstawiciel: 1

Obecnie mAadhaar jest dostępny dla klientów telefonów komórkowych z systemem Android i można go pobrać ze sklepu Google Play. Ponadto, gdy pobierzesz aplikację mAadhaar na swój telefon komórkowy, Twój profil Aadhaar, który zawiera zarejestrowany numer telefonu, adres, orientację seksualną, imię i nazwisko, zdjęcie i inne subtelności, zostanie umieszczony w aplikacji. ' ' `` maadhaar ''

Przedstawiciel: 1

Z pewnością polecam wypróbowanie wszystkich łatwych rozwiązań, ale miałem ten problem kilka razy na mojej 15-calowej wersji Pro z połowy 2012 roku i za każdym razem była to płyta wejściowa DC.

Wierzę, że sposobem na stwierdzenie, czy to tablica, jest moment, w którym ikona baterii zaczyna działać. Na przykład ikona będzie informować, że masz 70% naładowania, ale gdy na chwilę odłączysz Magsafe, oops, teraz mówi, że masz 45% naładowania, co wskazuje, że coś się dzieje z płytą i po prostu nie wysyła odpowiednie informacje dla reszty komputera. Możesz również mieć sytuację, w której zapala się zielone światło, ale nie chce się zmienić na pomarańczowe. Konieczność poruszania Magsafe w celu naładowania jest również złym znakiem i logicznie wydaje się wskazywać, że problem jest mechaniczny, ale nadal możesz potrzebować płyty wejściowej DC, nawet jeśli wszystkie widoczne części wyglądają na bezpieczne. Dziwna aktywność z ikoną ładowania jest tym, co ostatecznie opowiada historię z mojego doświadczenia.

Skąd dokładnie pochodzi ciepło w tej sytuacji trudno powiedzieć, podejrzewam, że płytka wejściowa nie reguluje już właściwie szybkości z jaką prąd jest podawany do komputera, ponieważ miałem ten sam problem, gdy wszystkie piny i styki wyglądają idealnie czysto i jasno. Na razie dopóki nie zaczną wyglądać na ugotowane, a plastik wokół szpilek zacznie się topić.

Trzymanie kostki lodu na Magsafe może być środkiem awaryjnym, jeśli masz do tego cierpliwość. Im bliżej poziomu naładowania 100%, tym chłodniejszy będzie Magsafe. Ale gdy osiągniesz wskazane 100%, wszystko może wydawać się w porządku, dopóki na chwilę nie odłączysz Magsafe i nagle pojawi się komunikat, że ponownie osiągnąłeś 80%.

Podejrzewam również, że niektóre płyty wejściowe DC, które można dostać, mogą być podrobione i mogą nie wytrzymać tak dobrze, jak oryginalne płyty fabryczne, chociaż kto może powiedzieć, ponieważ to płyta fabryczna zawiodła na pierwszym miejscu.

Uwagi:

Czy kostka lodu nie miałaby tendencji do topienia się, a powstająca w ten sposób woda nie powodowała zwarcia złącza Mag-Safe?

12/11/2020 przez mayer

Przedstawiciel: 1

Moja ładowarka do Mac Book nagrzewa się podczas ładowania i nie znajduję rozwiązania, proszę, niech ktoś mi pomoże. Logowanie do PNB Parivar HRMS

Przedstawiciel: 1

Oczywiście to, o czym mówicie, jest naprawdę cenne i pouczające. https://slimymedd.de Zgadzam się ze wszystkimi punktami

Przedstawiciel: 1

Cześć kolego,

Jak się masz? Wasz artykuł był wart przeczytania, na pewno był przydatny. Myślałem o pozostawieniu tej opinii. Naprawdę czułem, że twoja treść jest tego warta. kontynuuj fajną robotę Musisz to sprawdzić Wznów recenzje aby wiedzieć, jak to działa, od czasu do czasu poszerzamy naszą wiedzę i wyposażamy się w najnowsze rzeczy, które obracają się wokół

Pozdrawiam, kolego

vignesheswar